Error 0x800705
Topic gesloten
oktober 2008
-
bramjaspersHallo,
Ik wilde bij mijn broertje op zijn laptop Windows Vista Home Basic installeren, het ging allemaal goed totdat ie bezig was met bestanden uitpakken, hij was op 100% en toen kreeg ik dit: Foutcode 0x800705.
Nu heeft hij echter geen bestruringssysteem, wie zou mij kunnen helpen?
Alvast bedankt
EDIT: Ik heb ook al XP proberen te installeren, maar krijg dezelfde foutmelding tijdens de installatie.
21 oktober 2008 20:00 -
pciweb- Eventueel windows xp terug installeren
21 oktober 2008 20:07 -
bramjaspersHeb ik al geprobeert, maar dezelfde melding.21 oktober 2008 20:10
-
pciwebdat moet er iets mis zijn met de hardware21 oktober 2008 20:10
-
erwin_wBram, je moet beter weten en je had eerst even moeten zoeken op internet voordat je dit topic had geopend (ik hoop niet dat we weer overnieuw gaan beginnen)
Even gegoogled voor je en kwam op de microsoft-site uit met deze foutcode en een oplossing hiervoor:
[url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;310794&Product=winxp[/url]
Heeft iets te maken met je register (die tijdens de installatie al aangemaakt wordt) en licenties.
Lees maar even goed door en let op, dit gaat ook op voor pc 's die niet van Dell zijn zoals staat beschreven.21 oktober 2008 20:22 -
bramjaspersMaar dat is een andere foutmelding h? ;)21 oktober 2008 20:23
-
erwin_wBram, je hebt helemaal gelijk, de foutcode had ik wel ingevuld maar kreeg spontaan een site met een andere foutcode erbij vermeld.
Foutje mijnerzijds21 oktober 2008 20:29 -
kyentei[offtopic]Waarom heeft Bramjaspers een persoonlijk bericht dat wel gigantisch veel op dat van Erwin_w lijkt?[/offtopic]22 oktober 2008 12:03
-
erwin_w@Kyentei, haha, was mij nieteens opgevallen.
Als hij zelf niets beters kan verzinnen en ik mij er niet zo druk over maak, laat maar zo maar erg origineel is het niet nee.
Bram, heb je inmiddels als zelf iets kunnen vinden via Google o.i.d.?22 oktober 2008 12:08 -
bramjaspersNee
@Kyentei, heb je wel gelijk in ;) Maar ik wist niets beters.
22 oktober 2008 18:59 -
lorre851[offtopic]ik vind die van bramjaspers iets beter :)[/offtopic]
Even ter zake nu, je kan de standaarddingen proberen zoals de BIOS resetten, harde schijf VOLLEDIG (en niet snel) te formatteren, kijken of er mss geen verkeerde instellingen in de bios staan enz.
Ik denk dat het probleem eerder in de bios zal liggen.23 oktober 2008 12:31
december 2008
-
bramjaspersIk weet wat er nu aan de hand was, nu heeft hij dus een nieuwe harde schijf gekocht, en nu werkt ie wel weer, ik denk dat hij er iets te lomp met zijn laptop is omgegaan.10 december 2008 19:30