Mijn computer crasht heel snel!
Topic gesloten
oktober 2008
-
2103Hallo tweakers.
Mijn computer crasht heel snel na dat ik iets heb gedownload. Nu is mijn vraag natuurlijk: Waarom?
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb Windows XP Professional van de computer: NOTEBOOK en mijn capaciteit is 37.25 GB en mijn beschikbare ruimte is 30.42 GB.
[mod]Deze OP verdient geen schoonheidsprijs, wees a.u.b. wat duidelijker door het geven van meer info zodat wij jou makkelijker kunnen helpen. Weet je nog? regels[/mod]24 oktober 2008 16:01 -
jasonpollHier hebben we niks aan, 2103. Kan je duidelijke gegevens geven, zoals moederbord, geheugen(ram geheugen), video kaart, geluidskaart? Dat zou ons een helpen
Zou je een screen/foto kunnen maken van de crash/foutcode?24 oktober 2008 16:06 -
nickkVirus? Spyware e.d.?
Crasht snel?, valt pc uit, BSOD?24 oktober 2008 17:31 -
michelvandijk[quote=121698]
ehm .. tsja .. veel wijzer worden we hier ook niet van .. meer details aub ..
BvD ..
MvD24 oktober 2008 17:43 -
2103Eehm...Ik durf mijn computer niet weer in de soep laten lopen... maar zou het werken al ik hem formateer en Windows er opnieuw opzet?!...
[mod]Je hebt zekers te weten de opmerkingen gelezen m.b.t. de info en wat schetst mijn en onze verbazing....nog steeds geen fatsoenlijke info. Werk een beetje mee wil je.[/mod]24 oktober 2008 18:13 -
michelvandijk[quote=121709]
Dat zou ik pas doen als je zeker weet dat je OS niet meer te redden valt ..;)
Edit: Geef ons even wat meer info aub ..:)24 oktober 2008 18:17 -
2103
Sluit de topic maar! Ik praat er wel over met een echte ICT'er.25 oktober 2008 11:06 -
arjan_saWant ICT'ers die op fora mensen helpen zijn toch niet echt;).
Ga maar gauw25 oktober 2008 11:19 -
thobewat een ongelovelijke reactie van 2103. vrijwel alle leden op dit forum hebben genoeg kennis om de meeste computer problemen op te lossen. Als jij twijfelt aan deze kennis wordt dan ook geen lid van een computer forum maar laat je lekker al je problemen door een ICT'er oplossen die ook niet meer kennis hoeft te hebben. Ik spreek uit ervaring, veel mensen met een ICT opleiding hebben per definitie niet meer computerkennis dan een ervaren hobbyist. Met de info die jij geeft, is het vrij lastig om van afstand een probleem zoals de joune te beoordelen of op te lossen. Als jij van afstand aan een ICTer deze info geeft kan hij het ook niet oplossen.25 oktober 2008 11:31
-
arjan_saSterker nog, bij de mycom (zogenaamde ICT'ers) wisten ze niet wat 't probleem was toen met m'n Mobo, terwijl ze hier op TW het wel gewoon wisten(Y).25 oktober 2008 11:48
-
masterwillems[mod]Topic word gesloten om flaming te voorkomen, 2103 als je denkt dat wij niet goed genoeg voor jou zijn, dan kan je altijd deze site nog uit je favorieten halen want met zo'n instelling hoef je niet veel te verwachten.[/mod]25 oktober 2008 11:56