-
vriessy
ik zit met het volgende probleem ik had een keer een wachtwoord op een gebruikersnaam maar toen ik het wachtwoord weer wou verwijderen kwam ik er achter dat die niet meer mogelijk is.
graag zo ik willen weten dat dit klopt (dat je het wachtwoord niet meer kan verwijderen )als dit wel mogelijk is zo ik graag willen weten hoe
BVD
vriessy
30 oktober 2008 21:50
-
zone
Dit kan je normaal wel nog verwijderen , via configuratiescherm =>gebruikersaccounts => Bij het account met wachtwoord
30 oktober 2008 22:09
-
bj farmore
Je wil een ww verwijderen in XP?
Kun je nog wel bij een account komen zonder wachtwoord? Of in de adminstrator account komen( door F8 ter rammen in het opstarten van windows en dan veilige modus opstarten) Of je kunt nog gewoon in je eigen account komen dan gewoon het volgende uitvoeren:
Want dan kun je deze waarschijnlijk makkelijk verwijderen in configuratiescherm -> gebruikersaccounts. En daar even bij de goede gebruiker het wachtwoord verwijderen.
Of uitvoeren -> intypen: cmd -> en dan intypen: net user "voer hier je gebruikersnaam in" *. En dan 2 keer enter. Vergeet niet het sterretje in te vullen na je gebruikersaccount.
30 oktober 2008 22:20