[Lock] Pc Te Koop!
Topic gesloten
november 2008
-
blingkingUhm, deze onderdelen zijn niet zo oud he.. Dus dat kan je niet vergelijken met eentje van 50 .. ?? , de 1 gig. ram zelf koste 40,- totaal. En dat was nog geen eens een jaartje geleden..!!01 november 2008 23:09
-
pciwebmisschien een tip: je kan toch gewoon windows xp installeren en direct al activeren. En de serial moet je niet geven.01 november 2008 23:11
-
stephan90Je hebt idd geluk, mocht je deze pc verkopen voor meer dan 100 euro.
Meeste mensen geven liever iets meer uit, en dan hebben ze een systeem die vele malen beter is.
Dus ik hoop dat je iemand vindt die ge?nteresseerd is01 november 2008 23:16 -
blingking@ PciWeb, dat lijkt me niet echt logisch, met de juiste app, kan je zo de serial tevoorschijn halen ;)
en @ hierboven.
Ik wil hem niet te goedkoop maken snap je.. anders was het geldverspilling, van o.a de nieuwe onderdelen.!01 november 2008 23:19 -
gjvdWaarom niet omtoveren tot servertje thuis? Is leuk om mee te hobbyen, en het geld dat je voor die pc krijgt is ook niet om over naar huis te schrijven. Ik zou zeggen, doe je voordeel met zo`n oud pc`tje en laat `m op zolder draaien met 2003 server. Try before you die....03 november 2008 15:50
-
blacksorcerer- Afhalen en/verzenden?
- Waar?
- Hoeveel kost dat?
etc.
Wellicht handig om even erbij te zetten, dalijk vind je een geschikte bieder... blijkt het vervoer niet realiseerbaar ;)03 november 2008 17:07 -
blingkingOhja je hebt gelijk Sorcerer.. :P,
Verzenden gaat moeilijk. Wordt afhalen. Kan haast overal in den haag / omgeving!
03 november 2008 18:59
mei 2010
-
jinxeris hij al verkocht?
anders wil ik hem misch wel hebben
ik heb hem graag ziet er behoorlijk nice uit27 mei 2010 23:24 -
erwin_wBeste Jinxer,
Je zit een antwoord te geven op een bericht uit 2008, heb je wel goed gekeken naar het vorige bericht?
Wat je nu doet valt onder Topic-Bumpen en is hier niet toegestaan, uitzonderingen daargelaten.
Graag even je aandacht voor de volgende items:
regels, help en de disclaimer
Door deze daad gaat op dit topic meteen een Lock.
[mod]Topic Lock[/mod]28 mei 2010 00:07