-
madmax
Ik heb twee dezelfde USB sticks (freecom). als ik de ene er in stop, opent er automatisch een scherm met de inhoud van de usb-stick (heb ik zo ingesteld)
Als ik de andere er in stop, niets. Geen enkele reactie. geen vraag, geen venster, niets.
Onder eigenschappen (van de usbstick), autoplay, staat bij beide sticks hetzelfde ingesteld.
Beide usb sticks zijn volledig leeg (en ook geen autorun.inf of enig andere hidden file)
Beide usb sticks werken verder prima.
06 november 2008 11:30
-
gjvd
Probeer de stick die het niet doet eens volledig te formatteren. Misschien dat dat wat uitricht?
06 november 2008 15:57
-
mysticdream
Gjvd Als je dat doet dan vind die hem zekker niet op de USB stick staat automatie software om hem telaten vinden net als een mp3
Tip ga terug naar de winkel
07 november 2008 10:51
-
gjvd
Ben ik het niet mee eens. Vroeger in bijv. win 98 moest je dat erop zetten, maar in XP kun je opgeven hoe er om gegaan moet worden met USB-apparaten, dus heb je dat bestandje niet meer nodig.
07 november 2008 11:04
-
erwin_w
[quote=122639]
Vreemde opmerking, een data-opslag die je niet zou mogen formatteren.
Als er software op zou staan die de stick zou herkennen zou dat een apart gedeelte van de stick moeten zijn maar niet de data-opslag zelf.
Het opnieuw formatteren van de stick zou dit probleem kunnen verhelpen.
De tip die je geeft om naar de winkel te gaan zou ik ook doen mocht het dus om een totaal nieuwe stick gaan, je geeft geld uit voor de aanschaf van 'iets' en maakt niet uit wat de prijs hiervan is maar deze behoort dan wel correct te werken zonder dat je daar zelf eerst wat aan zou moeten gaan doen.
07 november 2008 12:57
-
kyentei
Exact, Erwin_W en Gjvd hebben allebei gelijk. De firmware van een usb-stick/mp3 speler verwijder je niet door deze te formatteren. alleen, zoals Erwin_w al zegt, de data. En deze data bevat alleen data die je er zelf op hebt gezet.
07 november 2008 13:34
-
madmax
Ik heb hem opnieuw geformatteerd en sindsdien doet ie weer wat ik wil, totdat ik meer dan 10 bestanden in de root van de stick had staan. het aanmaken van wat directory's zorgde er weer voor dat hij weer doet wat ik wil.
Lijkt samen te hangen met mcafee anti4us. Pc's met een andere anti-virus software heeft dit probleem niet
13 november 2008 08:24