@Easyboarder, misschien Windows 7 even opnieuw installeren, want volgens mij Ikkus ook al heeft gedaan (als ik het me goed herrinner)
[i]Net uitgekomen:[quote]Microsoft wil Windows 7 eind volgend jaar af hebben, zodat het is ge?nstalleerd is op pc's die worden verkocht in het drukke feestdagenseizoen.
[/quote][quote]Hoewel het bedrijf via de offici?le kanalen nog altijd geen releasedatum naar buiten heeft gebracht, werd deze week tijdens een presentatie van Microsoft's Velocity-programma duidelijk dat het wel degelijk om 2009 gaat, schrijft CNet. [/quote][/i]
07 november 2008 11:07
easyboarder
Nouja, goed, dan komt het nog wel een keertjeik ga hem toch nog niet actief gebruiken. Ik ga nog ff lekker terug naar XP (Guitar Hero problemen met sync op Vista)
07 november 2008 15:46
shaqiel
XP drivers werken prima bij mij. (Zelfs me geluidskaart werkte en dat is vreemd want in Vista werkte die niet.)
07 november 2008 15:56
amahl
ik denk dat ik het hier wel mag vragen, is de beta engels of nl ?
07 november 2008 17:00
luccey
Engels, maar dat was ook op te zoeken. ;)
Voor de rest een prachtige review! Ik heb hem zelf geprobeerd te installeren maar dat lukte niet. Volgensmij omdat ik niet de goede dvd heb en de eerdere bestanden die erop stonden heb gedeleted. Dan maar wachten tot mijn moeder weer nieuwe dvd's koopt.
07 november 2008 17:09
shaqiel
Maar ik kan je nu al zeggen dat Windows 7 erg goed word veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll beter dan Vista.
07 november 2008 19:52
bramjaspers
Het is nog maar een b?ta he ;)
07 november 2008 22:08
ikkus
[quote=122679]
Dat is waarschijnlijk, als ze doorgaan zoals ze nu bezig zijn.
Maar bij MicroSoft weet je het nooit :P
07 november 2008 22:55
mattnl
Dank je Casper!
Ik draai hem nu hier en ik ben er blij mee, ik moest nog wel de superbar enablen.
Is er ook een manier om AERO te forcen zodat hij het doet? Dat maakt de taakbalk mooier nu is ie grijs.
08 november 2008 11:25
kyentei
Zou er ook een manier zijn om het bootscreen uit windows seven te rippen, en deze dan op vista te gebruiken?