[opgelost] XP installatie freezes
Topic gesloten
november 2008
-
lorre851Hallo TWrzz,
Ik heb een computer staan die ik moet herinstalleren. Bij de pc zat geen installatie - CD, maar op de computer zelf stond een map met de naam 'I386' en die bevatte installatiebestanden voor Windows XP MCE 3.0.
Ik heb de map met nLite bootable gemaakt, maar dit programma heeft een melding gegeven dat er enkel bestanden ontbraken. Die heb ik van een gewone XP professional - CD gekopi?erd:
WIN51
WIN51IP
WIN51IP.SP1
WIN51IP.SP2
SETUPREG.HIV
PLUGINS.OSX
Nu, vooralleer ik de installatie wou loslaten op die pc heb ik hem eerst proberen installeren in Virtualbox, maar nu zit ik met een probleem: als hij naar apparaten gaat zoeken en hij zit daar halverwege, dan freezed de computer (de virtuele machine h?).
Ik heb de installatie ook eens geprobeerd in VirtualPC en VMware, maar ik krijg hetzelfde probleem.
Weet iemand wat er zou kunnen schelen en hoe ik dit kan repareren?
Het computermodel: Dell Dimension 515008 november 2008 17:34 -
shaqielEffe van Internet een XP downloaden en dan je eigen XP key gebruiken(dan is het tog legaal??).08 november 2008 19:19
-
arjan_saals 't 100% dezelfde versie is:
-Taal
-32 of 64 bit
-OEM of niet
08 november 2008 19:20 -
lorre851Twee probleempjes:
Ik heb de laatste maand... euh... een beetje onstuimig gedownload. Mijn telemeter zit vol, dus downloaden is nu even geen optie...
Ik heb gezocht naar MediaCenters, en je vind er genoeg in het Engels, maar niet in het Nederlands. En het MOET Nederlands zijn...
Is er geen manier om de installatie te repareren?08 november 2008 21:01 -
louwrensmedia center bestellen via MS site?
Wrom bel je niet ff naar MS? Ze willen vast wel XP Mediacenter opsturen, mits je een legale key hebt...08 november 2008 23:13 -
arjan_sa[quote=122798] Mits je geen OEM hebt, anders doen ze het voor een kleine bijdrage.
Wat je ook kan doen is je computer leverancier bellen, de winkel medewerkers zijn heus wel zo sociaal om jou een kopietje te geven mits je de bon enzo nog hebt;).
[offtopic]Happened to me once[/offtopic]09 november 2008 10:06 -
lorre851Ok. Ik heb de leverancier gebeld en ik krijg binnen de 3 werkdagen een installatiedisk in mijn bus.09 november 2008 20:10
-
erwin_wAangezien je aangegeven hebt dat je dit opgelost hebt (zie topic-titel) en je de disk toegestuurd krijgt gaat hierbij een slot op.
[mod]Topic Lock[/mod]09 november 2008 20:35