Dat staafje ja, als je die indrukt moet hij b.v. ff op zwart gaan en weer normaal als je hem los laat. Anders een bug ofzo.. doet me denken aan een uitspraak:
¨The definition of Windows updates: Take old bugs out, put new ones in¨.
12 november 2008 14:03
pciweb
euh, je kan dat staafje zelf niet in drukken
12 november 2008 14:08
kaboomski
Je zou kunnen kijken als je het scherm dicht doet dat dan de achtergrondverlichting uit gaat. Dus als je je scherm heb dichtgeklapt, dan kijken of je scherm nog aan staat. Als het scherm dan nog aanstaat ben ik bang dat het schakelaartje kapot is.
12 november 2008 14:20
pciweb
als ik mijn scherm dicht doet blijft mijn scherm nog aan staan.
Maar hoe kan dat kapot zijn als het nog aan mijn scherm plakt. Kan het niks anders zijn?
12 november 2008 14:28
kaboomski
Kun je zoiets toevallig niet instellen in de bios?
12 november 2008 16:17
pciweb
geen idee, maar heb wel al gezien dat ik niks in mijn bios kan aanpassen.
op de website van packard bell heb ik bij de driver, heb ik een programma van packard bell zelf gezien. Ik ga dit eens installeren en zien. Misschien lukt het en misschien ook niet ik laat nog iets weten.
Ik heb dat programma gebruikt maar het werkt ook niet. Maar waarschijnlijk zit zou een sensor op een andere plek (dat ik niet weet en vindt) en misschien is die sensor kapot of stof in.
Hier mag een slot op, ik doe gewoon mijn scherm dicht, dit kan geen kwaad en kan ik direct terug werken.
12 november 2008 16:35
jasonpoll
Je kan dat staafje niet met je eigen kracht indrukken? Dan is dat het probleem. bij de (meeste) laptop hoor je deze zonder enige moeite in te drukken... Als het niet teveel moeite is, moet je miss de behuizing eraf halen, en kijken of er troep eromheen ligt(zoals stof enz.).
12 november 2008 19:38
pciweb
maar ik heb dat staafje nooit kunnen in drukken, want als ik hem de eerste dag had weet ik nog dat ik het altijd zat te drukken en dat ook niet lukte. Misschien zit de fout ergens anders maar ik weet niet waar.
12 november 2008 21:01
bj farmore
Dat staafje zou in een gleufje moeten vallen bij het dichtklappen waar in de knop verborgen zit, dit lijkt mij logischer iig.. Is dit niet het geval dan zal dit vast niet het goede staafje zijn of een ander doel hebben.
13 november 2008 00:45
pciweb
Ik denk dat als ik mijn scherm dicht klapt dat het staafje dan op de aan-knop drukt, en dat het dan in stand-by gaat.
Maar denk eigenlijk dat het ergens anders zit de fout, want als ik vroeger half dicht doen. Bedoel bijna dicht dat je het scherm nog kan zien. Wat het al zwart, en nu niet dus ik denk dat het staafje dat ik zie hier niks mee te maken heeft.