Hallo allemaal,
Het is misschien een gekke vraag, maar wie heeft er toevallig een screenshot van de oude Tweakwindows voor mij? Ik zou graag willen weten hoe die er ook al weer uit zag...
Groet
Igi
12 november 2008 13:19
kyentei
[quote=123019]
Ik ben het ook vergeten, leuk idee =p Ik weet het nog half, haha :P
12 november 2008 13:20
easyboarder
Ik heb nog ergens een foto, waar ik aan iemand mn dual screen setup wilde laten zien. heel vaag kun je daar de oude tweakwindows zien (toen nog XPTune). Ik ben nu niet thuis dus ik kan het niet 1,2,3 laten zien
12 november 2008 13:23
masterwillems
nouhee de oude lay-out van Tweakwindows was zoiets (alleen zie je niet echt de start pagina :P)
[IMG]http://i160.photobucket.com/albums/t173/masterwillems/1.jpg[/IMG]
12 november 2008 13:26
igi
Ik weet het nog een klein beetje inderdaad ;)
Maar ik zou hem graag helemaal zien.
Ik ben erg benieuwd naar de foto van XPTune. Volgens mij is dat wel heel ver terug... maar goed.
Ik zit nu op een vage pc met ie6, en daarin zie ik de namen van de posters niet, maar eeh: 'mod': dat was inderdaad de layout die ik bedoelde. Heb je er misschien nog een screenshot van?
Misschien hebben ook wel de beheerders nog een screenshot van de oude site?
12 november 2008 13:26
rax
Thuis heb ik de website nog lokaal draaien.
Daar kan ik er vanavond wel een paar screenshots van maken en online zetten.
Ik zal tevens kijken of ik nog oudere versies werkend krijg (xptune.nl.)
12 november 2008 13:33
easyboarder
Zou geweldig zijnwant op de mijne zie je niet meer dan een blauwe waas van hoe de website er toen uit zag. Toendertijd was deze website gefocust op WinXP.
12 november 2008 14:22
sam
Dit is de vroegere site :p helaas is de afbeelding niet echt van goede kwaliteit, mijn exuses daarvoor
en dit is dan weer het intrede van de nieuwe site:p
gtz sam
12 november 2008 15:01
easyboarder
Ja, die ´installatie´ was echt briljant!! Mooi gedaan!Ben nu helemaal into retro, en benieuwd naar de XPTune shots!
12 november 2008 15:30
msuper
Eigenlijk als ik het eerlijk moet zeggen heb ik liever de oude tw terug.
Die vind ik fijner.Maar dat is mijn mening.