wayback machinegeweldig
Leuk om te weten dat toen ik deze site joinde in Juni 2005, het pas de eerste layout wasik was dus een redelijk vroege vogel als ik het goed begrijp ^^
12 november 2008 19:05
sjz
Tweakwindows heeft er echt altijd goed uitgezien. :o Rax kan er wat van!
12 november 2008 19:43
pciweb
ja, dat is waar Rax is een goeie webdesinger
12 november 2008 21:04
ikkus
Hier nog de XPtune layout: [url]http://web.archive.org/web/*/http://www.xptune.nl[/url].
Ik was er nog bij toen XPtune naar TweakWindows overging... Dat waren nog eens mooie tijden (Y)
12 november 2008 22:42
leviathan
[quote=123077]Volgens mij is er nog een versie daarvoor geweest, soms mist web archive wel eens wat dingen.
12 november 2008 22:45
djoey
XPTUNE was geweldig altijd.
toen was ik denk k wel 110% online.. whaha
ik vond xptune forum belangrijker dan eten..
oh wat erg toen..
13 november 2008 08:52
easyboarder
[quote=123104]
Ik zie het, nou goedik heb al veel veranderingen meegemaaktWat is nu de grootste reden van al deze veranderingen?? Stiekem ben ik al benieuwd naar de volgende (ooit).
13 november 2008 10:33
masterwillems
[quote]Wat is nu de grootste reden van al deze veranderingen??[/quote]
De grootste reden waarom websites veranderen is techniek en de manier hoe mensen op internet surfen, Bijvoorbeeld beeldkwaliteit word beter (kijk maar naar XPTune en deze website) maar ook intern word alles beter, sneller, en makkelijker.
Ook de manier waarop mensen rondsurfen is van belang, mensen zijn veel vaker online dan vroeger en spenderen meer tijd aan internetten. De layout is belangrijk voor hoe gemakkelijk nieuwe informatie te zien is op een website, maar ook bijvoorbeeld dat een website er goed uit ziet op een mobiel (wat steeds meer gebeurd.)
Daarnaast is het leven algemeen een grote verbetering, mensen worden slimmer, evolueren, en willen steeds meer en sneller.
Waar dus machines ook ondervalt net zoals websites.
13 november 2008 10:42
easyboarder
INderdaad, mensen moeten informatie sneller effici?nter en vaak ook mooier kunnen benaderen (het oog wil nog steeds wat). Dankje
Daarnaast vroeg ik me af.. hoe zit het met je voortgangs balkje naast je naam? Wanneer wordt dit langer? (bij hoeveel posts?) Daar is als het goed is een tabel voor.