-
barendrecht
Hallo TWers,
het lukt mij niet om tools up te loaden. Ik krijg steeds de foutmelding dat ik een onjuist bestandstype probeer up te loaden. maar dit is niet het geval; ik heb .exe en .rar's geprobeerd, beiden komen ze er niet door...
Ook de grootte kan toch geen probleem zijn, het ging om max 2 MB.
Zijn er problemen bekend bij het uploaden of heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen...
bvd,
Barendrecht
21 november 2008 09:06
-
erwin_w
Klopt, dit had ik begin deze week ook, wilde een skin/thema uploaden maar werd niet geaccepteerd.
Betrof een Rar-bestand van nog geen 2 Mb maar kreeg telkens de melding dat er niets geupload was.
Iets voor Rax om te bekijken waar dit aan kan liggen.
21 november 2008 09:09
-
louwrens
Ik kan nergens vinden wat de max is :S ook niet @ Help, daar staat ook veel zeg.
Ik weet wel dat de Wallpaperlimiet van 1MB naar 1.5MB is verhoogd.
Als Rax dan toch weer bezig gaat, dan mag ie ook wel wat aan het forum engine doen -_-
21 november 2008 19:19
-
igor
Wat zou hij volgens jou moeten veranderen aan de forum engine dan?
22 november 2008 15:37
-
nickk
[quote=123669]De '#bottom' er uit slopen, zoals Louwrens in een ander topic al heeft laten weten
22 november 2008 15:56
-
kyentei
maybe wat minder eyecandy aswell, beetje zwaar forum eigenlijk (ik weet dat rax het op vista wilde laten lijken, maar om z? erg in detail te gaan...)
22 november 2008 16:19
-
blingking
[offtopic]Naa, gewoon zo laten kyentei, Komt alleen door de doorzichtige png s.
En hij is gewoon mooi
Btw, hier werkt ie goed @ IE. (oude pc) Bij FF hapert ie soms.. [/offtopic]
22 november 2008 16:22
-
louwrens
[quote=123671]
Pak het Gamequiz topic er eens erbij. Dan klik je een andere pagina aan (bijv nr 21), dan blijft de url op de laatste pagina staan XD. als je dan vorige doet met je muis of in de browser zit je niet op die pagina die je aanklikte...
edit: typo's fixed
edit2: Ik denk dat Rax het zelf ook wel door heeft, maar er geen tijd voor heeft. Nog een paar weken Rax, dan is het vakantie (A, jeej TW kerst theme ^^.
22 november 2008 17:12
-
sjz
Ik denk dat hij inderdaad weinig tijd heeft. Hij is een drukbezeten man vermoed ik :p En al bij al blijft TW.nl een hobby van hem... iets voor aan te werken in zijn vrije tijd.
Zo stoort het mij bijvoorbeeld enorm dat je TW.nl zelf niet handmatig op een kleine resolutie (zonder die sidebars) kunt zetten. Ik werk namelijk nooit fullscreen, maar mijn resolutie is wel hoger dan 1024x768 waardoor ik die sidebars automatisch krijg. Maar doordat ik niet fullscreen werk heb ik die erg irritante horizontale scrolbar.
23 november 2008 10:34