pda wince 4.2 wachtwoord kwijt
Topic gesloten
november 2008
-
jaspervhIk heb een pda met windows mobile 4.2 maar ik had er een wachtwoord op gezet maar die ben ik kwijt. weet iemand hoe ik het wachtwoord kan recoveren?23 november 2008 17:46
-
veldhuijzenGeef pda ene hard reset dan zijn de instellingen terug naar fabrieks instellingen en is wachtwoord eraf
Hoe je dit doet kan je in handleiding vinden23 november 2008 17:51 -
jaspervhik heb al een harde reset gedaan maar eh in de beschrijving zal ik dit niet vinden want het is een navigatiesysteem die je een tijdje terug kon krijgen bij de kruidvat. en die heb ik omgebouwd zodat ik in windows kan komen.23 november 2008 17:52
-
erwin_wTja, je snapt wel dat wat je gedaan hebt geen legale praktijken zijn geweest en dat wat je nu gedaan hebt een oorzaak zou kunnen zijn van je ombouw-trucje.
Aangezien je zelfs met een harde reset geen resultaat krijgt en je meteen weer richting WindowsCE gestuurd wordt heb je een daadwerkelijk hack op de firmware/software van de PNA gedaan en niet via een SD-kaart methode (anders was dit totaal geen probleem geweest.
Ik zit zelf ook op een PDA/PNA-forum en daar worden dergelijke zaken ook niet goedgekeurd.
Zoals het er nu uitziet kunnen en mogen wij jou hierbij ook niet helpen.
BTW, je hebt het over een PDA maar het betreft een PNA, daarop zit WindowsCE geinstalleerd die standaard doorstart naar de navigatie, door deze te hacken kom je eerst in WindowsCE waarna je de navigatie handmatig kan starten.
Ik sluit dit topic omdat ik bijna 100% zeker ben dat dit illegaal is, mocht je echt met tegenbewijzen komen dan zal ik dit eens met de staff-crew gaan overleggen of deze weer open kan.
[mod]Topic Lock[/mod]23 november 2008 19:31