kan geen netwerkverbindingen vinden
Topic gesloten
november 2008
-
igorHallo allemaal,
Op een pc van mij heb ik zojuist helemaal opnieuw windows xp geinstalleerd. Nu wil ik graag internet. Dus, ik had al een cd: Wireless LAN USB Adapter IEEE 802.11g gedraaid. Die is nu geinstalleerd, maar hij kan nog geen internetverbindingen vinden. Ik denk dat ik nog netwerk driver moet installeren.
Nu is het probleem: ik weet niet welk merk en type computer het is. Het klinkt misschien een beetje dom, maar binnenin de computer staat ook niks.
Er staat wel op: YS go, en ADM Athlon enzo, maar meer kan ik niet vinden. Hoe kan ik nu aan een goede driver komen?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groet
Igor29 november 2008 18:50 -
vistareadyHoi typ je moederbord naam in op google.Zoek naar drivers.Zoek naar ethernet driver.Die download en instaleer je.En je hebt weer internet.
Asjebliefd29 november 2008 19:07 -
erwin_wMisschien een overbodige vraag maar zie dit niet in je verhaal terug, heb je wel de USB-wifi dongle in je pc gedaan?
Je hebt dan wel de software geinstalleerd maar ook de drivers (wordt vaak automatisch meegenomen tijdens de installatie)
Heb je al eerder met deze USB-dongle verbinding gehad, dus met de vorige XP versie?
Als je een USB-dongle gebruikt hoef je niet verder te zoeken naar drivers voor je computer zelf, alles zou op de cd moeten van van de USB-dongle.
29 november 2008 19:07 -
igorIk heb het probleem inmiddels opgelost.
Het had te maken met het feit dat er bij apparaatbeheer enkel dingen nog niet juist waren geinstalleerd...
Maar toch bedankt voor de reacties.29 november 2008 21:18 -
erwin_wMooi dat het opgelost is alleen zou je de volgende keer dit eerder willen checken voordat je een topic opent.
Omdat dit probleem geen verdere antwoorden nodig heeft en de TS-er zelf heeft ondervonden wat het probleem was en zelf opgelost heeft met een uitleg erbij vermeld sluit ik dit topic.
[Mod]Topic Lock[/mod]29 november 2008 21:24