[Opgelost] Nero Scout verwijderen
Topic gesloten
december 2008
-
kaboomskiIk had vandaag Nero 8 ge?nstalleerd en toen merkte ik op dat Nero Scout was ge?nstalleerd. Dit wou ik verwijderen, maar dit kon niet via het programma van Nero. Verwijderen via programma en onderdelen kon ook niet. Met een zoekopdracht via Google kwam ik op deze website.
Om Nero scout te verwijderen plak je onderstaande opdracht in uitvoeren:
Windows XP
regsvr32 /u "%COMMONPROGRAMFILES%\Ahead\Lib\MediaLibraryNSE.dll"
Windows Vista
regsvr32 /u "%COMMONPROGRAMFILES%\Nero\Lib\MediaLibraryNSE.dll"02 december 2008 10:34 -
nickkEn wat moeten wij hier nu mee?, Wat is je vraag? of is dit een tweak of tutorial om Nero Scout te verwijderen?, dan heb je hem verkeerd geplaatst ...02 december 2008 11:53
-
masterwillemsHet is idd meer een tutorial dan een "topic."
Ik laat deze nog wel open omdat het eigenlijk niet fout is maar ik kan niet garanderen dat het nog lang open blijft.02 december 2008 12:15 -
kaboomski[quote=124003]Ik had deze topic inderdaad verkeerd geplaatst en ik heb Erwin_w er al over ge?nformeerd dat hij in tutorials moet worden geplaatst.02 december 2008 13:22
-
erwin_wIk sluit dit topic omdat dit zeker bij een tutorial hoort en niet als vraagstelling behoort te zijn.
Zat even te twijfelen omdat deze bij Tips & Trucs was geplaatst maar ik ga toch voor een tutorial.
Ik heb de TS-er hierover geinformeerd.
[mod]Topic Lock[/mod]02 december 2008 14:33