-
richard brons
Hallo iedereen,
Ik kwam een website tegen waar ze heel veel electronica vele malen goedkoper aanbieden dan op bijvoorbeeld www.bol.com of www.pixmania.nl.
Zo had ik de iPod Touch 16 GB gevonden op die website voor slechts
138 euro. Een koopje dacht ik zo. Ik vroeg me alleen 1 ding af, en dat is hoe kan het zo veel goedkoper zijn en de website vertrouw ik niet helemaal.
Want wil de iPod Touch wel graag hebben. Dus wat vinden jullie van die website en zouden jullie daar iets bestellen?
De website is: [url]http://everybodylike.com/[/url]
04 december 2008 19:14
-
unltd
Website zit vol met spellingsfouten, dat is al genoeg voor mij om het niet te vertrouwen..
Veel liever
MyCom
04 december 2008 19:41
-
blacksorcerer
lmao, ik heb nog nooit een site gezien die aan zovele kanten stinkt als deze :p
Als je daar bestelt, komt het er waarschijnlijk op neer dat ze na het ontvangen van jouw geld zeggen dat het verstuurd is.... dan hoor je lang niets.... je gaat erachter aan... zij zullen zeggen dat er wellicht iets is misgegaan of dat het bij customs (de douane) ligt en na een langere tijd hoor je helemaal niets meer en kan je fluiten naar je centen ?n je Apple iPod ;)
Veel spelfouten, er staan stukjes (bij About bijv.) gekopieerd van andere sites, erg veel inconsistentie, geen echte algemene voorwaarden/garantieregelingen etc. etc.
Het is je eigen keuze, maar ik kan je 99% verzekeren dat dit mis gaat...
Helaas bestaan er maar al te veel van dit soort praktijken op het internet en zijn ze ook moeilijk te bestrijden.
04 december 2008 19:50
-
kyentei
tevens verkopen ze motoren naast laptops en iphones? jaaa jaa....
Kan je zo'n site niet "aangeven" ergens?
04 december 2008 20:10
-
zone
Vertrouw het zaakje niet.
Ooit zelf al eens iets besteld bij een dergelijke site (nokia gsm hoesjes). Hoesjes zijn nooit toegekomen , geld wel (omdat we na een aantal weken dreigden er de politie bij te halen)
04 december 2008 21:31
-
richard brons
Oke bedankt iedereen. Ik had zelf ook al mijn twijvels over de website. Lijkt me dan inderdaad geen slim plan om daar iets te gaan kopen.
Nogmaals bedankt! (Y)
04 december 2008 21:36
-
kaboomski
Het lijkt natuurlijk aantrekkelijk, maar je kunt er maar beter niet aan beginnen. Hoop tekst is, zoals al eerder werd aangegeven, gekopieerd en ook de logo's zijn waarschijnlijk ergens vandaan geplukt en erop gezet. Het gaat hier om mensen die snel rijk willen worden van andermans centen +o(
04 december 2008 21:44
-
richard brons
[quote=124127]
Ja het ziet er zo op eerste gezicht wel goed uit, maar inderdaad als je verder kijkt dan je neus lang is lijkt het helemaal nergens op. Dat zulke websites niet worden verwijderd o.i.d.?
04 december 2008 21:48
-
kaboomski
04 december 2008 21:53