VBS uitleg gevraagt!!
Topic gesloten
december 2008
-
jan874Ik weet wel wat van visual basic script, maar wilt iemand een keer daar een supergroot artikel over schrijven. Ik vind VBS wel leuk, maar ik snap het nog niet helemaal!04 december 2008 19:25
-
nickkZoek op Google naar een vbs tutorial en wat wil je precies maken/weten. Wat heb je al ondernomen om het te zoeken?
04 december 2008 19:29 -
jan874Ik heb heel internet al afgezocht. Ik wil eigenlijk gewoon bijna ALLLES weten. Dat gaat moeilijk maar weet iemand een uitgebreiden site over VBS?04 december 2008 19:32
-
blacksorcererOp internet is er al zoveel te vinden, begin maar eens met de beginnerscursussen die de basis behandelen en daarna kun je specifieke artikelen zoeken en lezen.
Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als boeken (kopen/downloaden/bibliotheek) die heel veel info bij mekaar hebben.
Verder is dit veel te algemeen en laat je niet zien wat je al weet en wat je al gezocht hebt. M.i. niet voldoende.
Ik begrijp ook niet waarom je hier ook al een soortgelijk topic hebt lopen dat wel over iets specifieks van vbs gaat. Daaruit bleek echter dat je helemaal niet gezocht hebt en dat je ook nog helemaal niet verdiept hebt in vbs.
Eigen inzet wordt hier wel van je verwacht.
Lees eerst nog eens goed de regels voordat je andere berichten of topics plaatst.04 december 2008 19:37