-
zone
Ligt dit aan mijn account, of hebben andere dit ook als je naar mijn profiel gaat je bij het balkje een stukje grijs ziet?
[url]http://img255.imageshack.us/my.php?image=zonelp8.jpg[/url]
[mod]Ff de link soort van img naar url verandert zodat we het wel kunnen zien.[/mod]
07 december 2008 22:06
-
masterwillems
Dat grijze stukje laat zien op wat voor een "status" je eigenlijk behoort te zitten en het blauwe laat zien op welke "status" je nu zit.
Je ziet het grijze balkje dus ook alleen maar als je posts slecht gewaardeerd worden doordat ze bijvoorbeeld off-topic zijn of de post kwa structuur niet goed is (inhoud, interpunctie e.d.)
07 december 2008 22:16
-
erwin_w
Daarom is het ook aan te raden om de topics en de berichten die geplaatst worden te voorzien van een waarde (sterretjes) en deze naar waarheid in te vullen.
Dus vriendjespolitiek wordt niet echt gewaardeerd en ook dat hebben wij aardig in de gaten mocht dat wel gebeuren.
07 december 2008 22:19
-
louwrens
[quote=124284]
thnx MW, kon dit niet in de "Help" staan? daar ie die toch voor?
[offtopic]@Rax: wanneer komt er een kerstupdate?[/offtopic]
08 december 2008 18:47
-
masterwillems
[quote]thnx MW, kon dit niet in de "Help" staan? daar ie die toch voor?
[/quote]
Dit was er later ingezet en niet vanaf het begin van "Vitereus" daarom staat het niet bij de "help."
08 december 2008 20:16
-
rax
[quote=124300]
En dit is tevens nog in experimentele fase, kijken wat er voor resultaten uitkomen en of het echt nuttig is.
Dus mogelijk wordt dit nog eruit gehaald
08 december 2008 21:21
-
zone
Mooi, dat wou ik dus weten ;) .
08 december 2008 21:36