-
marcovkesteren
Mijn oom heeft een probleem met z'n computer/iPod.
Als hij zijn iPod Touch aansluit op zijn laptop, dan krijgt ie een blue screen.
Verder heeft hij niks aangesloten op z'n laptop.
Hij heeft het verder altijd gedaan en toen deed die dat.
Na de blue screen moet hij zijn computer weer helemaal opnieuw starten, Hij heeft Windows XP op z'n computer staan.
Mvg marco
17 december 2008 16:43
-
luccey
Misschien dat de voeding 'm niet trekt met een iPod Touch erin? Maak is een foto van de foutmelding. Dan kun je op Google zoeken wat het betekenen heeft.
17 december 2008 16:46
-
stephan90
Heeft hij het zo ingesteld dat iTunes meteen opstart zodra hij de iPod inplugt?
Dat kan ook het probleem zijn, sommige pc's kunnen dat niet aan, eerst een usb apparaat herkennen,
dan meteen iTunes opstarten en de iPod synchronizeren.
Probeer in iTunes die optie eens uit te zetten als deze aan zou staan, misschien dat het dan over is.
17 december 2008 16:50
-
leviathan
Is het alleen bij zijn laptop, of crashen andere systemen ook met de desbetreffende iPod?
17 december 2008 17:28
-
marcovkesteren
Dat weet hij helaas nog niet, het was stom van hem, omdat hij dan kon weten waar het aan lag, de computer of de iPod.
Hij heeft trouwens iTunes 8.0, ik zag op Google dat dit errors en crashes veroorzaakte, waaronder blue screens, kan dit waar zijn, en het is trouwens meteen dat als die de iPod aansluit, komt er meteen een blue screen, maar ik denk niet dat het komt door de voeding.
17 december 2008 19:12
-
vistaready
Ik weet niet of je er drivers voor nodig heb mischien zitten die op itunes download maar is een nieuwere versie van itunes.Dat moet volgens mij helpen ik heb dat probleem ook wel is gehad.
17 december 2008 19:27
-
louwrens
Op elke pc zo? mss is de iPod wel stuk. Anders drivers updaten.
@Luccey: hij voedt zichzelf (accu), de usb is alleen voor data overdracht en opladen. usb is 5V, de meeste voedingen hebben daar rond de 20/25A op staan. usb doet 500mA per poort.
17 december 2008 19:29
-
lorre851
Kan je toch niet eens een foto maken van het BSOD? Dat helpt ons al een heel stuk verder.
18 december 2008 12:27
-
blacksorcerer
[quote=124755] Precies, dat zou inderdaad een behoorlijk eind helpen als je de errorcode hebt.
Druk tijdens het opstarten van de pc/laptop op F8 en selecteer dat hij niet opnieuw moet opstarten bij een systeemfout (zo iets dergelijks), ?f druk heel snel op de Pause/Break toets zodra de BSOD verschijnt. Dan kun je er een foto van maken, of even op een blaadje schrijven.
Met de errorcode/-melding kun je op google zoeken, mocht je dat nog steeds niet opleveren, dan kun je ze hier plaatsen en hebben we in ieder geval er een belangrijk informatiepunt bij ;)
18 december 2008 13:01
-
lorre851
18 december 2008 13:41