Xp Sp3 vs. Xp Lite Sp3
Topic gesloten
december 2008
-
sizomuHi,
Mijn nieuwe laptop is voor school.
Ik vind het dan ook belangrijk dat hij snel is. Ik kan geen nieuwe CPU in plaatsen maar dacht wel aan de Software.
ik heb de huidige XP Sp3 al zo veel mogelijk af laten vallen.
Door o.a.:
- Onnodige Services uitschakelen
- Onnodige programma' s weg!
- Veel gefragmenteerd, opstartlijst verkleind enz.
Mijn vraag is nu..
Wat is het verschil tussen mijn aangepaste Windows XP Sp3 en een Windows XP Lite Sp3?
Is deze echt minder zwaar?
Zijn er leden die ervaring hebben met dit soort Windows?
Ik ben alleen van plan om: Office, Photoshop, MSN, Mooie Xp themes,
Internet en Natuurlijk de ingebouwde hardware te gebruiken. Meer niet.
Mvg,
Sizomu
18 december 2008 18:31 -
unltdZowat elk "Lite" windows-versie is illegaal (piracy).
Daar mag niet over gesproken worden18 december 2008 18:36 -
nickkInderdaad. Topic wordt zo gesloten, Windows XP Lite is een illegale versie van XP. Warez wordt niet besproken op TweakWindows.nl18 december 2008 18:38
-
zoneBijna alle lite os'sen zijn zeer onstabiel en crashen meestal binnen de week .
18 december 2008 18:42 -
bramjaspersJa, met Lite merk je duidelijk verschil.18 december 2008 19:23
-
jasonpoll[quote=124799]
er word hier (duidelijk) 3 keer vermeld dat er niet over gesproken mag worden, i.v.m. het overschrijden van de regels.
Je plaatst als een kip zonder kop wat neer, zonder de rest van de reacties te lezen, nml:
[quote=124788]
[quote=124790]
[quote=124789]
[offtopic]had ook vermeld, bij ander topic, "beantwoord geen pm's", waarom ben je dan zo eigenwijs om alsnog een pm te sturen?[/offtopic]18 december 2008 19:53 -
bramjaspersIk beantwoord alleen netjes zijn vraag, niks mis mee, wel dan?18 december 2008 20:05
-
blacksorcererEr bestaat geen offici?le XP Lite, dus dat het een niet-legale versie zal zijn is z??r waarschijnlijk.
Met nLite (gratis) kun je wel je XP installatie aanpassen en de service packs erin slipstreamen (erin 'bakken').
Verder behoeft dit topic verder geen toevoegingen meer lijkt me zo.18 december 2008 20:06