-
tvmxnl
Geachte tweakwindowers,
Ik heb momenteel een nieuwe headset nodig en heb allerlei reviews gelezen en nagedacht over wat ik zou kunnen nemen. Nu ben ik op 3 producten uitgekomen
- Steelseries 5hv2 (ongeveer 80 euro)
- Fatality gaming headset (ongeveer 40)
- Siberia (ongeveeer 70
Nu wilde ik graag weten of iemand ervaringen heeft met deze headsets. Van de steelseries 5hv2 heb ik gemerkt dat het geluid zeer goed is (voetstappen etc.) nu weet ik niet hoe de fatality gaming headset daar tegenover staat. is dat wel te vergelijken ( totaal andere prijsklasse). Als iemand tips of ervaringen heeft, wil ik die heel graag horen.
Nog iets daarnaast ik heb een creative sound blaster audigy, zal ik deze houden of een usb headset nemen waarbij al soundcard zit (dit geld voor de steelseries headsets) of is mijn audio kaart daarmee te vergelijken.
spellen die ik speel:
- css
-cod2, cod4 , cod5
het gaat dus vooral om voestappen, links rechts etc.
Graag jullie visies!
19 december 2008 11:56
-
masterwillems
Je geluidskaart is denk ik nog net iets beter dan een USB koptelefoon ;)
En aangezien je een geluidskaart hebt zou ik wel voor een koptelefoon met een Mini Jack aansluiting gaan.
Zelf zou ik als het kan kiezen voor de Steelserie of de Siberia kijken welke het lekkerste zit (door naar een hardware winkel te gaan die ze verkoopt en vragen of je hem ff mag uitproberen, doen ze normaal gesproken niet al te moeilijk over.)
Maar zou alleen 1 van die 2 kiezen als je een versie hebt met Mini Jack, anders zou ik voor een ander merk kijken (Sony, Sennheiser, Harmen & Kardon.)
19 december 2008 13:04
-
tvmxnl
de steelseries zijn beide met mini jacks. Ik heb een oude versie gehad (steelseries 3h) geluid was al zeer goed, helaas ging deze kapot.
Zou er veel verschil zitten tussen de siberia en de 5hv2?
al heel erg bedankt voor je reactie !
19 december 2008 13:17