-
marcovkesteren
Hee allemaal, ik heb al een best oude computer, iets van 6 ? 7 jaar oud, hij deed het prima , alleen werd natuurlijk telkens slomer en heeft maar een HDDtje van 40 gb, dus dacht ik laatst, ik zet er ff een andere harddisk erbij , dus dan had ik 70gb, opeens zet ik me computer aan en hij start niet, geen lampje die gaat branden, NIKS>.
Dus hdd eruit gehaalt die ik derbij had gezet.
En toen deed die nog steeds niks, nou heb ik dus geen PC meer voor mezelf, alleen de laptop die ik met me zusje moet delen:S
Dus weten jullie waar dit aan kan liggen, heb al op google gezocht maar kon niet echt oplossingen vinden.
Oja wist niet echt waar dit moest dus heb maar ergens geplaatst.
20 december 2008 19:01
-
pciweb
Ik had dit ook, en bleekt dat mijn moederbord gesprongen was door een kortsluiting met mijn voeding.
Misschien kun je dit eens nagaan.
20 december 2008 19:41
-
louwrens
voeding dood?
20 december 2008 19:55
-
zone
Mijn vorige pc had dit ook , ligt inderdaad aan voeding zoals hierboven beschreven , tijd voor een nieuwe?
Koop
20 december 2008 20:26
-
timenting
ik denk dat het dan mischien ( niet om je geld uit je zak te pakken ) om een andere pc te kopen hij hoeft helemaal niet duur te zijn een 2e hands bij een pc winkel, zo kan je je eigen dingen overzetten mischien is dat een idee ?
20 december 2008 20:38
-
jasonpoll
[offtopic] voor 150 euro heb je een goede, 2de hands computer, nml op ebay of marktplaats;)[/offtopic]
[mod]Bericht gefixed maar let op de code die je moet gebruiken.
[code][offtopic]je tekst[/offtopic][/code]
En probeer niet alleen een bericht te plaatsen waar alleen een offtopic staat, gebeurt de laatste tijden te vaak (algemene opmerking)[/mod]
20 december 2008 21:00
-
marcovkesteren
@ Zone
Stel, ik koop zo'n voeding, en het ligt toch NIET aan de voeding, dan ben ik nog steeds geld kwijt en heb ik nog niks.
Alleen nieuwe pc heb ik geen geld voor, en voor 150 euro heb je absoluut geen goede nieuwe of 2ehandse pc, ik heb gister nog op marktplaats gekeken, en bij dixons, bcc, block,it's.etc.etc.etc.
21 december 2008 08:49
-
zone
Probeer eens een voeding te lenen van iemand en steek die eens in je pc , als hij dan wel opstart weet je zeker dat het aan de voeding ligt .
Je kan ook eens proberen om je bios batterijtje er eens even uit te nemen.
Dit batterijtje: [img]http://www.technibble.com/articlecontent/2007/12/remove-battery.jpg[/img]
21 december 2008 11:02
-
vistaready
Als je ietsie eerder geweest was had je mijn oude pc wel mogen kopen voor 150 euro
dual core e6300
ati radeon 3650
320gb hdd
windows vista home prem
21 december 2008 23:27
-
louwrens
21 december 2008 23:58