Wav geluid gezocht
december 2008
-
2103Hallo tweakers.
Ik ben al een tijdje op zoek naar het wav bestandje van Windows NT,
maar waar ik ook zoek... ik kan hem nergens vinden! Heeft anders iemand het bestandje in zijn computer, of een link voor mij?
Alvast bedankt! :-) (Wel om mijn opstartgeluid te wijzigen h??)25 december 2008 15:07 -
zoneZal niet mogelijk zijn.
Die geluidjes zijn beschermd door copyright .
Downloaden zou illegaal zijn .25 december 2008 15:21 -
2103Misschien wel,
Maar ik heb deze geluiden van het internet al:
Windows 95
Windows 98
Windows 2000
En Windows Whistler,
dus ik weet niet of dat wel zo illegaal is...25 december 2008 15:46 -
jaspervhzoek eens op youtube naar startup sounds windows... en dan als je hem gevonden hebt, converteer je de youtube film naar mp3 of wav, en voila.25 december 2008 20:11
-
2103Ooh... je bedoeld dat ik heb moet opnemen!?26 december 2008 09:49
-
blacksorcererGewoon even googlen met engelse termen...
...en dan is dit bijvoorbeeld een site die linkt naar de startup sounds van alle Windows versies.
De geluiden zijn inderdaad copyright van Microsoft, maar ik denk dat als je ze voor eigen gebruik nodig hebt, dat het niet zo'n probleem is?
Edit: is wel in .mp3 formaat... maar hebben we converters voor ;)
En anders gewoon even verder zoeken op google, ik kan me namelijk nog herinneren dat ik een aantal jaren terug (!) nog stuitte op een zeer uitgebreide site die zeker ook de originele .wav versies had (en nog veel meer uit alle voorgaande Windows versies).26 december 2008 11:57 -
2103ok... maar weet je ook nog een beetje hoe de site hete? en eehm... ik kende Redmondpie al...26 december 2008 13:56
-
blacksorcererNee... daar zal je echt met Google achter moeten komen...
Maar de .mp3 kan je toch converteren naar .wav, er zijn tientallen, zo niet honderden progjes die dat kunnen ;)
Er is zelf een site met die de titel zelf al draagt: http://www.convertmp3towav.com/26 december 2008 17:42 -
ikkusIk heb het bestandje voor je ge?pload (ik had alles al op mijn HDD, in .wav formaat, ik vind dat je zelf veel meer zoekwerk had kunnen verrichten!
Je kan het niet meteen op Google vinden, maar met een beetje zoekwerk ben je er zo (ik heb alles ook zo gevonden, bijna 2 jaar geleden).
En over een converter: er bestaat zelfs een website (media-convert.com) die ELK formaat (video, audio, tekst, zip/rar, etc.) zonder enkel programma in je browser kan converteren.
Ik heb meteen maar alle Windows geluiden ge?pload naar mijn hosting, in een .zip formaat. Houd er rekening mee dat ik de link binnenkort weer verwijder. "winnt5.wav" is het b?ta geluid van Windows 2000.
[url]http://www.caspermansveld.nl/Windows_sounds.zip[/url]26 december 2008 18:17 -
2103Dankje dankje dankje!!!!!!!!!!!!!!
sorry dat ik hier nog mee aankom:
Heeft iemand dan ook n?g de afsluit geluiden? ( Maar daar is het forum voor: als je elkaar helpt, wordt alles gemakkelijker! )
Ik zoek al, maar ik geef wel een ceintje als ik ze zelf gevonden heb! =) Maar ik vraag of jullie mij nog willen helpen!?... Thanks!
26 december 2008 20:00