wat denk je door eens een thema proberen te laden en kijken of Windows deze wilt aanpassen.
Je krijgt geen melding van Windows van bv. : beste gebruiker, gefeliciteerd en je hebt net mijn uxtheme.dll gepatched en wens je veel succes met andermans thema's.
[quote=125422] Er zijn voor XP meerdere Uxtheme patches, het is namelijk afhankelijk van het service pack (en wellicht ook nog andere factoren zoals de gebruikte taal en x86/x64?).
Dus als je nou eens zoekt op "uxtheme patch SP" + jouw SP nummer + " XP" op een bekende zoekmachine, dan vind je snel genoeg de patch die jij moet hebben.
Gewoon een beetje proberen, we kunnen niet alles voorkauwen ;)
Zorg wel altijd dat je een backup van de oude uxtheme bewaart, mocht het misgaan en je geen thema's meer kunt gebruiken.
30 december 2008 10:36
stimo
Ik heb 2 vershillende uxthema patchs geprobeert maar het wil echt niet. Bij 1 kreeg ik te horen dat ik me pc moest reboote. Heb ik gedaan en toen kreeg ik windows classic style. Toen heb ik geprobeert om een vista visualstyle te downloade en toen kreeg ik het zelfde probleem als normaal dat die voor vista is bedoelt.
30 december 2008 21:07
blacksorcerer
Ik weet niet of jij ons nou niet begrijpt, of andersom...
...maar je hebt dus een visual style voor XP nodig, aangezien je XP gebruikt, toch?
Dat die visual style dan Vista probeert na te bootsen is iets een ander verhaal. Hier op TweakWindows moet je dus bij Skins kijken onder de normale "Visual Styles" kijken, niet bij de "Visual Styles voor Vista".
Hopelijk is of was dat wel al duidelijk..?
Dat Windows 7 thema dat je eerder in dit topic aangaf gaat dus niet werken op XP, dat is een Visual Style voor Vista specifiek.