-
pciweb
Ik zou graag mij een tekenpalet van wacom aanschaffen. Na het schijnt is dit het beste merk.
Maar op de site staat er bij bamboo fun dat je mee kan tekenen en schilderen (
Bamboo fun).
Maar nu is mijn vraag de bamboo staat er niks, maar kan je met dit tekenpalet ook tekenen of niet (
Bamboo).
28 december 2008 20:06
-
masterwillems
Pciweb, kan je de volgende keer in ABN schrijven wat je probleem is? Het klopt nu echt van geen kanten en is vermoeiend om te lezen (soort van "hoog begaafde" woorden gebruiken terwijl de zinnen echt nergens op slaan.)
Om antwoord te geven op je vraag:
Ja, je kan er mee tekenen, daarvoor is hij gemaakt.
28 december 2008 22:13
-
pciweb
maar het is geen echt probleem, maar bij bamboo fun staat er als uitleg bij dat je kan tekenen en schilderen. maar nu is mijn vraag kan je ook met bamboo tekenen.
Want bamboo is goedkoper en ik zou niet al de duur willen pakken.
28 december 2008 22:21
-
masterwillems
Wat bedoel je dan met het hele topic? Om mensen er van "te waarschuwen" dat je er ook mee kan tekenen of dat je de vraag had of je er mee kon tekenen?
28 december 2008 22:25
-
renssies
Op de bamboo kun je wel tekenen maar het is niet fijn ik heb hem uitgetest bij youmac met photoshop ik raad eerder de bamboo fun aan. Wacom is sowieso goed. Maar neem er nooit een van trust die van mij heeft me bijna mijn benen gekost toen ik aan het tekenen was terwijl hij op mijn benen lag hij werd echt zeer heet. Dus ik zou voor de bamboo fun gaan deze tekent zeer fijn en de gewone bamboo is alleen fijn voor schrijven
28 december 2008 22:31
-
pciweb
Ah ok?,
Bamboo fun small is dit dan een goeie keuze. want medium is direct 100? duurder.
En kan ik dit in illustrator, indesign, photoshop gebruiken
28 december 2008 22:34
-
yoy001
ik teken in illustrator, hoe goed werkt dit?
Kun je er ook dunne lijntjes of dikkere lijnen mee trekken naar gelang hoe hard je drukt?
Groeten, jan
28 december 2008 22:40
-
pciweb
ik zou graag mij een tekenpalet willen aanschaven omdat ik begin met illustrator te werken. En in de boek en andere mensen raden mij aan voor zou rap mogelijk een tekenpalet aan te schaffen. Want ze zeggen dat je mooier zaken kan maken met een tekenpalet dan met een muis.
28 december 2008 23:07