Storing op tweakwindows
Topic gesloten
februari 2009
-
rowantjuhIk heb hier nog steeds heel erg veel last van, bij elke pagina krijg ik dat "de pagina wordt geladen" gedoe. Ik begin het nu wel beetje zat te worden. Zonet stond dat venster er al zeker 5 minuten, uiteindelijk maar annuleren gedrukt.
Kan hier niet naar gekeken worden, voor een oplossing naar dit probleem. Gezien meerdere mensen hier last van hebben betekent het toch iets?02 februari 2009 15:43 -
masterwillemsZijn jullie niet wat aan het downloaden (torrents, nieuwsgroepen, limewire.) Dat kan de netwerk verbinding namelijk drastisch vertragen en dan kunnen er zulke problemen zich voortdoen.02 februari 2009 15:58
-
bramjaspersIk heb geen last van dat lange laden, download tegen woordig ook bijna niets meer.02 februari 2009 16:00
-
timentingNee, het probleem moet echt bij Tweakwindows liggen, meedere mensen hebben er last van.
Maar als ik alle berichten lees denk ik dat je het beste Internet Explorer of FF kan gebruiken voor Tweakwindows, aangezien Google chrome niet word ondersteund door de site.
Zodra, ik met google chrome iets wil uploaden is dit onmogelijk.
De laad tijd gaat dan meer dan een uur, oftewel geen reactie van de server.
Met IE het zelfde probleem maar kan wel uploaden,
Dan moet ik ook even wachten maar dat is de gewoone laadtijd.
Dat betekend dat je ongeveer 10 seconde moet wachten tot je plaatje geuploaded is.
Maar back to the point.
02 februari 2009 16:10 -
rowantjuh[quote=127952]Nee, natuurlijk niet.
[quote=127955]Ik maak gebruik van Firefox, maar TW heeft het vroeger altijd gewoon gedaan en gezien meerdere mensen dit hebben MOET dit echt aan TW liggen.02 februari 2009 18:16
april 2009
-
jensendie sidebars flikkeren ook altijd zo, dat is echt zeer irritant28 april 2009 20:32
-
nickkJensen,
Je haalt nu weer een Topic onnodig naar boven, doe dit nu niet want dit is namelijk niet toegestaan.
Ook krijg je bij deze je laatste waarschuwing voor een Ow (ivm Topic's onnodig omhoog halen, slechte OP-post's.)
[mod]Topic Lock[/mod]28 april 2009 20:37