Mijn spatiebalk werkt niet meer.
Alleen als ik Shift+spatie doe.(dat doe ik nu dus.)
Verder werkt alles gewoon.
Het ligt niet aan mijn toetsenbord want dit gebeurd ook met schermtoetsenbord.
En ik heb de taal ook al in alle talen veranderd maar veranderd ook niets....
Weet iemand hoe je alles kunt wijzigen of een progje of een andere oplossing?
Nog wat extra informatie:
Een Dell Dimension 4600 met Windows xp en Service Pack 3.
Waarschijnlijk is dit gebeurd toen ik het volgende geprobeerd heb op te lossen:Dit kreeg ik toen ik msn of windows live mail opstarte: "kan entrypoint van procedure IsThreadDesktopComposited niet vinden in DLL-bestand USER32.dll" die foutmelding had ik en had ik op internet een oplossing gevonden namelijk DWMAPI.dll veranderen in DWMAPI.old, en er stond bij dat dit werkte. Dit werkte ook alleen kan spatiebalk niet meer gebruikt worden, ik weet niet zeker of dat hierdoor komt...En oo ja, het bestand staat in C:/windows/system32.
Misschien dat iemand het bestandje even voor me zou willen uplouden op een of andere site?Om te proberen om die erop te zetten??
03 januari 2009 17:41
blacksorcerer
Als dat een Windows DLL is, kan je die gewoon van je Windows cd/i368 map halen.
Laat maar, volgens mij is ie van IE7. Maar of dat ook bij XP ge?nstalleerd zou moeten zijn zie ik verdeelde meningen...
03 januari 2009 17:44
digimax
[quote=125766]Ik heb een dell en heb geen windows cd bij mijn pc gekregen(is volgens mij standaard bij dell)
03 januari 2009 17:46
nickk
[quote=125766]Klopt het is een bestandje van IE7, opnieuw installeren van IE7 misschien?
Edit - Net even gekeken op mijn Xp, en heb geen DWMAPI.dll. Misschien IE7 herstellen.
03 januari 2009 17:50
blacksorcerer
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?dwmapi
Eerste Google result op die dll te downloaden, maar misschien kan je beter eerst opzoeken wat die dll doet en of diewel nodig zal zijn. Misschien is er wel iets anders aan de hand, waardoor ook je vorige probleem is veroorzaakt.
Even opgezocht, het hoort daar inderdaad niet.
[quote]An error may occur if you have an extra DLL file in your System32 folder You might receive the following message when you open the Family Safety Filter on a computer running Windows XP:
“The procedure entry point IsThreadDesktopComposited could not be located in the dynamic link library USER32.dll”
This probably means there is a file dwmapi.dll in your Windows XP System32 folder. To solve this issue, remove the .dll file by doing the following:
1. Click Start, and then click My Computer.
2. Double-click the hard disk icon for C:\.
3. Double-click the WINDOWS folder, and then double-click the system32 folder.
4. Find the file dwmapi.dll, and then delete it.[/quote] Bron: Microsoft
03 januari 2009 17:51
digimax
Ik zal internet explorer er eens afgooien
03 januari 2009 17:56
nickk
[quote=125770]Probeer eerst de link van Blacksorcer maar. Als je die file in de system32 map zet, is het ook misschien wel opgelost.
03 januari 2009 17:57
digimax
[quote=125771]Heb Internet explorer eraf gegooif, nog steeds werkt spatiebalk niet, heb nu die .dll eraf gegooid, nog steeds geen resultaat.Ik ga nu die link eens proberen...Heb hem nu erbij gezet nog steeds niks.Ga hem ff rebooten.Nog steeds geen resultaat:-(
03 januari 2009 18:07
pciweb
en heb je al geprobeerd met een los toetsenbord, het kan zijn dat de spatiebalk kapot is
03 januari 2009 19:15
blacksorcerer
[quote=125781] Heb je de OP niet gelezen? [quote]Alleen als ik Shift+spatie doe.(dat doe ik nu dus.)
Verder werkt alles gewoon.
Het ligt niet aan mijn toetsenbord want dit gebeurd ook met schermtoetsenbord.[/quote]
03 januari 2009 19:29
kyentei
Als dit probleem recent is... probeer een systeemherstel? Het kan ook malware e.d. zijn trouwens, heb je 'tooltjes' moeten downloaden voor je msn probleem?
04 januari 2009 00:49
digimax
[quote=125793]Daar dacht ik ook aan, maar heb er geen meer! En heb niks hoeven downloaden.