-
pedrocruz
hallo,
Ik probeer een vriend van me met zijn laptop te helpen. Het probleem is als volgt:
ALs hij zijn wirelles lan switch aanzet en dan wilt gaan verbinden met een netwerk reboot zijn computer uit het niks, en als de switch aan blijt reboot ie steeds opnieuw en kom je niet eens meer in windows. Hij heeft windows xp home al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds geen verschil. Alleen dat hij soms een windows foutmelding krijgt(zo'n blauw scherm met witte letters) het is een heel scherm vol alleen na 1 seconde is het al weg. Weten jullie miss een antwoord op dit probleem?
Zijn laptop profiel:
Windows xp home SP3
512 MB RAM
Intel Pentium M Processor 1,60 Ghz
05 januari 2009 12:03
-
masterwillems
Weet je ook van welk merk de laptop is? En welk typen (staat meestal onderop op een sticker.)
Zijn er meer mensen met het probleem met dat type laptop?
05 januari 2009 12:05
-
revolution
Ik had precies hetzelfde probleem op mijn oude laptop (precies zelfde profiel als TS alleen had ik 1gig ram). Ik heb toen de driver ge-update.
Wat je moet doen is even naar apparaatbeheer om te kijken welke wireless kaart je hebt. En dan op internet een automatische driver update zoeken of handmatig een nieuwe versie installeren. Dan is het probleem verholpen.
Ik denk dat ie van intel is. Daar kan je makkelijk op de site de nieuwste driver vinden!
Succes.
05 januari 2009 12:06
-
pedrocruz
Dank je wel! het is gelukt:D
05 januari 2009 12:26