Windows in NL
januari 2009
-
sirmikeBeste luitjes, ik heb mijn windows XP compleet in het engels verkregen..dus nu is heel mijn computer in de engelse taal..is er een update of dergelijke mogelijk zodat ik het in het nederlands krijg...
en ook mijn toetsenbord werkt flink tegen... diverse cijfers worden verkeerd weergegeven.
Hoe kan ik dit veranderen09 januari 2009 03:55 -
erwin_wBeste Sirmike,
Als je even op Google had gezocht dan kon je diverse hits vinden waaonder deze: [url]http://www.zdnet.nl/help.cfm?id=38284&p=2[/url].
Het downloaden van taalpakketten via b.v. torrent/nieuwsgroepen e.d. is dus niet legaal en mag verder ook niet besproken worden.
Voor Vista ligt dat net iets anders, daar kan je wel taalpakketten downloaden maar alleen als je de Ultimate- of Enterprise-pakket hebt (ik weet dat er een website bestaat waar je voor alle versies taalpakketten kan downloaden), maar aangezien je het over XP hebt zal je de knip moeten gaan trekken.09 januari 2009 08:07 -
masterwillemsWaarbij wij jou wel kunnen helpen is de toetsenbord layout.
Als je naar start->configuratiescherm gaat, klik je eerst links aan dat je de clasic weergaven wilt zodat het er Zo uit ziet.
Ga daarna naar "regional and language settings", ga dan naar het tabblad Language en klik op details.
Klik dan op "Add" voer bij de bovenste optie the Netherlands in, en bij de onderste "United States (International)."09 januari 2009 08:59 -
shaqielZo een taalpakket werkt ook niet 100%.
Bij mij niet teminste.09 januari 2009 16:28 -
theshit1983Dat komt waarschijnlijk omdat hij niet compleet geintegreerd is in windows het is een leuk alternatief maar leuk hebbe dingetje:).09 januari 2009 21:08