-
mbn
Beste TWers
Ik heb gister mijn pc opnieuw geinstalleerd omdat m'n hardeschijf mijn windows vanzelf heeft verwijderd. Na het opnieuw installeren van mijn XP ging het 5 uur goed na die 5 uurtjes bleef mijn pc bij het opstarten vastzitten bij dat zogenaamde 'Welkomsscherm'. Na 3 tot 5 keer pc opnieuw opstarten lukt het.
Hoe kan ik dat oplossen? iemand idee
Heb al gegoogled maar niet nuttige info gevonden.
12 januari 2009 15:30
-
halo33
Mijn zus had dit ook met haar laptop, als je HD windows "verwijderd" zijn er denk ik te veel sectoren beschadigd, ik weet dit niet zeker maar zoiets hoort niet te gebeuren...
12 januari 2009 15:41
-
mbn
Ja m'n HD is al 4 jaar oud, is dit wel normaal ??
12 januari 2009 15:44
-
theshit1983
Je zou eigelijk naar een soort hdd regenerator moeten kijken ik heb hier een link maar voor deze moet je wel betalen maar als je even rond kijk op google kun je vast wel wat vinden:).
Link:
[url]http://www.dposoft.net/#b_hddhid[/url]
12 januari 2009 15:58
-
mbn
ja die heb ik ook al geprobeerd maar helpt niet.
oo ja ik heb een Maxtor 6L200M0 (200GB) Sata Hardeschijf. Hij is oud en ik ben van plan om 1 nieuwe te gaan halen, want telkens krijg ik problemen met deze hardeschijf kennen jullie misschien wel een voordelige site.
12 januari 2009 16:32
-
kyentei
www.alternate.nl is een bijzonder goede webwinkel. Overigens doet windows geen dingen "vanzelf". Het is nog altijd een computer.. die doet wat jij wilt, niet andersom.
Ik ben even de naam kwijt, maar je kan ook een format doen die alle sectoren 1 voor 1 terugzet/formatteerd. Probeer dat eens.
12 januari 2009 16:51
-
mbn
ja ik ben al van plan om een nieuwe HDD te halen want mijn HDD is al 4 jaar oud. tijd om een nieuwe te kopen.
Vinden jullie dat ook niet??
12 januari 2009 17:01
-
theshit1983
Lijkt me verstandig maar het klinkt bekent het zou een fout in de SMART kunnen wezen maar wat voor HDD heb je eigelijk SATA of IDE?
12 januari 2009 19:52
-
mbn
zoals ik het heb gezegd is het een MAXTOR 6L200M0 SATA hardeschijf, staat bij mijn replies
12 januari 2009 20:04