-
stimo
Hallo,
Ik zoek een programma wat drivers zoekt en installeert. Ik wil namelijk me zus pc gaan formateren en we hebben niet alle cd's weet iemand miss een goed & gratis programma.
Alvast, bedankt
21 januari 2009 18:05
-
blacksorcerer
- van de website van de fabrikant de drivers downloaden
- van driverguide.com of soortgelijk de driver downloaden
- software zoeken die detectie+downloaden voor je kan doen
heb je zelf al enigzins gezocht?
Er is bijv. Driver Detective, maar ik heb geen ervaring met dat soort software, de eerste 2 opties voldoen voor mij altijd.
[color=gray][size=8]@hieronder: Rondgevraagd, aan je vrienden ofzo? Vergeet die vrienden, Google is je nieuwe beste vriend! [/ongein][/size][/color]
21 januari 2009 18:14
-
stimo
[quote=126941]
ja ik heb al enige moeite gedaan beetje rond gevraagt maar kwan er niet veel wijzer uit ;) Maar driverguide.com dat is wel een goeie.
21 januari 2009 18:17
-
timenting
Als jij weet wat voor:
- geluidskaart
- video kaart
- enz
Jij in die pc van je zus hebt zitten.
Dan ga je toch gewoon naar de site van fabrikant zoals Blacksorcerer ook al zei.
Mag ik vragen waarom je hem gaat formateren ?
21 januari 2009 18:19
-
jaspervh
Probeer Drivermax eens.
Dat is een programma dat je drivers zoekt die op de pc geinstalleerd zijn, en vervolgens kun je ze op usb-stick setten. na de herinstallatie van windows installeer je drivermax weer, en kun je de drivers weer terugzetten.
21 januari 2009 18:31
-
bramjaspers
DriverGenius Professional, alleen kost dit programma geld.
21 januari 2009 18:54
-
theshit1983
Ik vind het toch wel jammer dat zulke programma's veel te wensen over laten want ik heb zulke dingen weleens getest en ik kreeg vaak niet eens de nieuwste drivers.
Wel kun je zoals Timenting en Blacksorcerer al zei de drivers zelf opzoeken en daar kan je hulp bij gebruiken van bijv Everest.
21 januari 2009 21:13
-
stimo
[quote=126944]
Omdat er allemaal zooi nog opstond. En hij gaf steeds allemaal errors dus en internet deed het niet meer dus heb ik gistern avond ff alles opnieuw geinstalleert. en ik had toevallig nog wel de cd van het moederbord ergens liggen dus. En dat was ook het probleem ik wis niet welk moederbord zij had en dat kon ik ook nie kijken toen of iets downloaden wat toen had ik geen internet. Maar bedankt voor jullie reacties. En alles werkt weer als een trein
22 januari 2009 10:14