Hallo.
Vannochtend toen ik mijn computer opstrartte deed hij heel normaal, totdat ik me wou inloggen. Hij deed heel raar en hij ging alle programma's opnieuw installeren, net alsof je een nieuw gebruikers account maakt. Normaal heb ik allemaal skins en wallpapers maar die waren ineens verdwenen en al mijn bestanden en snelkoppelingen op mijn desktop ook. als je enige info erover hebt of weet hoe ik alle bestanden en skins terug kan krijgen dan zou ik dat graag van je willen horen.
Als je mij kan helpen. reageer dan.
M.V.G. Ariee.
25 januari 2009 12:05
jasonpoll
Heb je voordat je je computer afsloot bestanden veranderd in regedit of de windows map?
[offtopic] en welkom op TweakWindows(y)[/offtopic]
25 januari 2009 15:10
aukev
Misschien eventjes opnieuw opstarten> F8 > veilige modes zonder netwerk> System restore naar de datum doen die het nog goed deed
En heb je iets vreemds gedaaan of zo??
Mvg.AukeV
25 januari 2009 15:57
mzq9300
Misschien gebruik je programma's om het afsluiten te versnellen.
Dan krijg je dit. Heb het zelf ook een paar keer gehad. Als dat zo is zou ik dit niet meer gebruiken.
25 januari 2009 16:44
zwemi123
Sluit hem normaal af en gebruik geen programma's die je niet echt nodig hebt zoals afsluiten versnellen. Laat dat gewoon zitten.
25 januari 2009 19:19
jensen
[quote=127327] ok, ik wil niet iemand zijn die flauwe grappen uithaalt, maar ik moet mijn pc eens dringend opschonen.
als al mijn bestanden eraf zijn zou dat wel moeten zijn gelukt, kan je mij zo'n progje geven?
25 januari 2009 20:39
mzq9300
[quote=127362]
Zo'n progje kan je niet als cleaner zien.
Hij verwijdert alleen wat instellingen van de gebruiker.
Voor als je even snel je pc wilt opschonen zou ik dit tooltje gebruiken: klik(downloadsite)
Nee ik gebruik geen programma afsluit versnellers. maar ik heb hem niet raar afgesloten ofzo, bedankt voor jullie tips!
M.V.G Arie
05 februari 2009 18:15
jan874
vreemd!!
05 februari 2009 19:25
jasonpoll
heb je al een virusscan erovereen gegooid(avg, mac afee, northon)? De kans is groot dat je HDD is "aangevreten", en dat windows nu dus de bestanden automatisch opnieuw installeerd.