Problemen met Vista thema's.
Topic gesloten
januari 2009
-
zwemi123Problemen met: Vista Transformation Pack, Vista Inspiret 2 en/of Vista Rainbar V 4.3, Vista Tooltip, ViStart, ViOrb, Winflip, True Transparency, Rocket Dock of Windows Live Messenger? Of heb je gewoon vragen bijvoorbeeld: Waar Download ik.....? Hier kun je terrecht.
Groetjes Zwemi12325 januari 2009 20:52 -
aukevAls die mensen er een probleemmee hebben, komen ze er zelf wel mee h?, nu komen hier mensen en gaan ze vragen wat het is
xD25 januari 2009 20:57 -
zwemi123Ja, maar ik snap jou niet.25 januari 2009 20:58
-
bramjaspersIk heb niks te zoeken in dit topic, maar toch misschien handig, voor mensen, als die heel 'toevallig' mee zitten, kunnen ze hier terecht.25 januari 2009 20:58
-
zwemi123Ja precies. Ik heb het zelf ook niet echt nodig maar ja, wie weet.25 januari 2009 21:00
-
mzq9300[quote=127370]
Hij bedoelt dat als er iemand een probleem mee heeft dat die dan zelf hier een apart topic over start.25 januari 2009 21:01 -
kyentei[quote=127375]
Zullen we voor ieder probleem dat we niet hebben maar wellicht bij een bezoeker kan spelen dan maar een topic maken? =.="25 januari 2009 22:54 -
blacksorcerer[color=blue]M.a.w. dit stelt een Algemeen/Groot topic voor, waarin problemen over deze specifieke software verzameld en behandeld kan worden om kleine topicjes te voorkomen. Daar is geen probleem mee, maar wel als de topicstart totaal niets voorstelt.
Als de TS niet de tijd wil nemen die uit te breiden en al info over die applicaties te zetten, ben ik genoodzaakt het topic te sluiten omdat het dan weinig extra's biedt t.o.v. losse topics. Windows Live Messenger wordt hier echter niet behandeld, daar is zelfs al een apart subforum voor.[/color]
[mod]Zodra de OP is ge?pdate, worden bovenstaande verwarrende berichten verwijderd. Nutteloze berichten die hierna nog worden geplaatste worden ook verwijderd.[/mod]26 januari 2009 00:35 -
zwemi123Oke, wat extra's:
*Vragen met
-Windows Live Messenger
-Microsoft Office/Open Office
-Direct X
Als je daar vragen over hebt, je bent welkom.26 januari 2009 07:40 -
blacksorcererMaar dat leg ik toch zojuist uit, dat als het puur en alleen een vragen topic is, dat je beter aparte topics kan hebben...?
Als je al een dergelijk algemeen topic wil maken waar alle info+vragen van een bepaald iets terecht kan, maak er dan wel een fatsoenlijke topicstart van, die al enkele vragen die vaker gesteld worden beantwoorden (zoals voorwelk doel je welk programma kunt gebruiken, waar je het kunt downloaden en bekende problemen ermee). Dan voorkom je wel topics met kleine vragen die makkelijk te beantwoorden zijn en hebben mensen met 'zoekproblemen' snel allerlei info erover bij elkaar, zonder allemaal kleine topicjes te doorzoeken.
Tevens zou je enkele basisregels/richtlijnen kunnen stellen voor het topic.
Als je geen moeite wil doen om een dergelijk topic(start) er van te maken, is dat natuurlijk geen probleem, maar dan gaat hier wel een slotje op.
Als het je er alleen om gaat om vragen te beantwoorden, kan dat evengoed in aparte topics.
[mod]Topic gesloten. Indien de OP wordt aangepast, kan er om een heropenening gevraagd worden.[/mod]26 januari 2009 07:48