Aangezien wij meerdere hotmail emailadressen hebben, wil ik graag zo'n lijstje, wat normaal gesproken kan. Echter, als ik op 'aanmelden met een ander account' druk, gaat de andere weer weg.
[img]http://img175.imageshack.us/img175/4300/hotmailed0.png[/img]
Ook heb ik nog een probleem met Firefox, als ik naar Extra > Opties > Beveiliging > Opgeslagen wachtwoorden ga kan iedereen zo al mijn wachtwoorden zien, dat wil ik natuurlijk niet. Is daar iets aan te doen?
26 januari 2009 16:42
erwin_w
1e vraag, ik begrijp jou vraagstelling niet helemaal of helemaal niet.
Kan jij deze even duidelijker specificeren graag.
2e vraag, is geen probleem van Firefox maar 'jij' vind dit een probleem. Ik denk zelf dat daar weinig aan te doen is. Hier de oplossing gevonden via Google (1e hit)
26 januari 2009 16:46
nickk
[quote]Ook heb ik nog een probleem met Firefox, als ik naar Extra > Opties > Beveiliging > Opgeslagen wachtwoorden ga kan iedereen zo al mijn wachtwoorden zien, dat wil ik natuurlijk niet. Is daar iets aan te doen?[/quote]schien kan je dit blokeren, dus de opties blokkeren door de systembeheerder. Ik weet dat het in IE kan, maar voor FF niet. Gode site Erwin, Master Password!
26 januari 2009 16:48
mitashi
Ja sorry Erwin_W, was een plaatje aan het uploaden en was vergeten het erin te plaatsen, staat er nu in
26 januari 2009 16:50
erwin_w
Dat je de andere namen niet blijft behouden van MSN heeft te maken met hoe jij omgaat met de melding die je krijgt als je de naam en wachtwoord invoert.
Als het goed is kan je namelijk aanvinken of je de ID en wachtwoord wilt opslaan/onthouden, als je deze niet aangevinkt hebt staan zal je telkens opnieuw de namen moet ingeven.
Heb je deze opties niet dan zal je het moeten zoeken in de vraag die je krijgt van je browser, die vraagt nl. of je de namen wilt opslaan.
26 januari 2009 16:56
mitashi
Ik doe altijd onthouden, maar op de een of andere manier slaat hij ze niet op:(
26 januari 2009 17:03
erwin_w
Heb je al bij de instellingen van FF gekeken (ik ga er van uit dat FF hebt gezien je tweede vraag)
Daar kan je een vinkje zetten bij 'wachtwoorden onthouden' of het vinkje weghalen bij de optie 'priv?-gegevens verwijderen bij afsluiten'.
26 januari 2009 17:06
thobe
Verwijder met CCleaner bijvoorbeeld eens al je cookies en internetbestanden. (dus gwoon ff opruimen). En is hier overigens het programma WIndows Live aanmeld hulp ook niet voor nodig?
In FF werkt die Aanmeldhulp niet, is IE only...
Waarom zie ik die png geel in FF? xD :S
26 januari 2009 17:41
marijn100
Je kan je hotmail accounts aan elkaar koppelen dan kan je van account wisselen zonder uit te loggen, dit vind je bij accountservice
26 januari 2009 18:01
dynasty
Ik kan dat ook....
[mod]Overbodige reactie wat geen meerwaarde bied...
Even voor jullie, wij gaan in het vervolg letten op overbodige en nutteloze info/berichten die gegeven gaan worden want daar wordt de laatste tijden te veel met de pet naar gegooid en haalt de kwaliteit van TW naar beneden. [/mod]
26 januari 2009 18:48
mitashi
Alles werkt niet, heb FF helemaal opgeruimd, Ccleaner gebruikt, wachtwoorden verwijderd. niets helpt.
27 januari 2009 21:27
wesel
Is dat niet nieuw bij hotmail, dat dat niet meer kan? Dat dacht ik tenminste, want ik kan het ook niet. Ik heb dan probleem trouwens ook niet meer, gewoon snel even Windows Live Mail gedownload en al je profielen toevoegen;)
Verder is volgens mij de enige oplossing degene die Marijn100 geeft, namelijk:
'Je kan je hotmail accounts aan elkaar koppelen dan kan je van account wisselen zonder uit te loggen, dit vind je bij accountservice'
27 januari 2009 21:47
louwrens
[quote=127537]
meerdere accounts voor mail kan niet in FF, in IE zie je het wel. Dat is die aanmeldhulp geloof ik. Die werkt niet in FF ;)