Weet ik, maar probleem is ik krijg geen kopers. En iedereen die ik ken heeft al een bak, of juist 1ne gekocht.
En hoe langer ik wacht hoe minder ik voor krijg. Dus het is nu het moment voor te beslissen. Want mijn processor gaat elke dag achter uit (van prijs).
05 februari 2009 18:00
bramjaspers
IK vind 150,- toch best veel voor die PC, is een mooi bedrag.
05 februari 2009 18:00
devosdesign
Ik denk dat 150 het bedrag voor mijn vaste is. En meer zal ik wel uit kunnen krijgen aan mensen die niet veel verstand van pc heeft. Maar tot nu toe heb ik niemand gevonden en zal ik ook niemand vinden denk ik.
Want vrijdag avond ga ik beslissen of ik zaterdag ga verkopen of nog wachten.
En als ik nu spaar, en ik spaar of wacht tot als Windows 7 uit is. Kan ik mij een laptop kopen die voor Windows 7 gemaakt is en waar dat Windows 7 op zit.
05 februari 2009 18:03
bramjaspers
Maar ga je hem nu verkopen aan de pc winkel?
07 februari 2009 12:25
devosdesign
Ik heb om kwart voor 2 een afspraak bij de computer winkel, en daar ga ik hem verkopen voor 150?.
Dan ga ik een tijdje sparen, ik ga binnenkort werken en zou. En als ik rond de 1000? heb ga ik mij een goeie laptop kopen.
Dus deze topic mag op slot want hij wordt verkocht.
07 februari 2009 12:27
blacksorcerer
Beetje vreemd dat je 't eerst voor 800 euro wilde verkopen, en nu wegdoet voor 150 euro, terwijl je er wellicht het dubbele voor kan vangen via een marktplaats website (in Belgi? zullen er vast ook wel wat bekende digitale marktplaatsen zijn?).
Maargoed, het is jouw pc natuurlijk, alleen is 150 euro toch aardig wat.
Mijn vorige laptop was ik binnen een dag kwijt voor een prijs, waarvoor de koper eigenlijk net zo goed een nieuwe had kunnen kopen (A)
07 februari 2009 14:01
mzq9300
Even een aanvulling op BS:
Je had volgens mij op marktplaats jouw vaste voor 400 euro staan.
Je had beter even bijv. op marktplaats.nl en http://petites-annonces.kijiji.be een advertentie van 250/300 kunnen zetten.
07 februari 2009 14:08
devosdesign
Ik heb 2 weken advertenties gehad, ik heb 200 bezoekers gehad en niet heeft geboden. Dit zegt toch genoeg
07 februari 2009 14:30
mzq9300
[quote=128465]
Misschien had je er even iets bij moeten zetten als:
Deze pc werkt erg snel en heeft heel veel opslagruimte.
Ik doe hem weg, omdat ik ong 12 pc's heb.
Bij jou advertentie dachten de mensen dat je een nieuwe ging kopen(omdat er niet bij vermeld stond waarom).
''Dan zou deze oude niet goed zijn''
Volgens mij had je alleen de specificaties erbij gezet.
De meeste mensen weten niet wat dit allemaal betekent dus had je beter ook nog dat zinnetje hierboven kunnen neerzetten.
07 februari 2009 14:38
devosdesign
Mzq9300 je kan gelijk hebben. Maar het is nu de laat en ben toch blij dat ik iets heb voor gekregen.