kan geen ratings meer geven
Topic gesloten
februari 2009
-
jensenik heb zo'n klein balkje, wil dat dan zeggen dat ik geen goede posts post?04 februari 2009 13:28
-
veldhuijzen[quote=128106]
Kan wel dat je goede berichten, topics enz maakt maarja als niemand dat beoordeeld met sterren dan komt je balk ook niet verder04 februari 2009 13:41 -
blingkingUhhm, je hebt geen vol/half vol balkje nodig om te weten of iemand goed posts post. Het is gewoon een soort van rank. (zo zie ik het althans :)) Als je na een tijdje, goede posts post. Upload upload, nieuws post etc etc... Dan wordt ie vanzelf wel bijgevuld.(het balkje dus)..
Ik vind dit gewoon een whine topic? Just deal with it.04 februari 2009 13:46 -
blacksorcerer[quote=128106] Je hebt 'pas' ~190 berichten geplaatst, en slechts enkele uploads. Vandaar dat je balkje sowieso nog niet zo vol is. Er zijn ook leden met 10x zoveel.
Als je kijkt op je profielpagina zie je aan het grijze balkje wel hoe vol het nu eigenlijk zou moeten zijn, en de blauwe hoe het nu daadwerkelijk ervoor staat. Dat betekend inderdaad dat men jouw posts/uploads mindere ratings heeft gegeven. Maar je bent nog relatief jong en met wat meer posts/upload van 4 of 5 sterren kan dat weer snel omkeren. Met posts/uploads van 1 ster, dan zal je niet ver komen (mocht je belang hechten aan dat balkje) en moet je wellicht eens nadenken waarom de community de posts/uploads niet zo nuttig/interessant vindt.
[quote=128107] Dit klopt niet, indien je posts/uploads niet gerate wordt, blijft de 'balans' evenwichtig en gaat je balkje dus gewoon naar normale maatstaven vooruit, niet sneller of langzamer.
Jij hebt nog maar weinig van dat balkje vol, maar dat is ook niet gek als je pas 3 maanden lid bent. Je ziet op jouw profielpagina ook geen grijsbalkje het blauwe aanvullen, dus dat zit gewoon prima.
Het balkje wil inderdaad niet zoveel zeggen, het enige waar het nu sinds kort aan verbonden is, is dat het geven van ratings alleen nog mogelijk is voor personen die zelf op kwalitatief gebied voldoende zijn beoordeeld. Het blauwe balkje zegt iets over kwaliteit vs kwantiteit, het grijze balkje alleen naar kwantiteit.
In het verleden wilde leden die zelf lage ratings hadden door hun kwalitatief minderwaardige posts dit nog wel eens opkrikken door met anderen 'samen te spannen' en elkaar hoge ratings geven, en juist de mensen die goede ratings hadden, omlaag te halen. Maar dat willen we natuurlijk niet, vandaar deze nieuwe (maar tijdelijke, binnekort nog verbeterde) oplossing.
Kortom: hopelijk wordt het binnen enige tijd allemaal mooi rechtgetrokken, en geven in de toekomst die balkjes steeds beter de kwaliteit/kwantiteit verhouding van de posts/uploads van leden aan.
[/eind lange tekst] ;)04 februari 2009 14:23 -
veldhuijzen@Blacksorcerer ok dan heb ik dat van die balk en ratings een beetje verkeerd begrepen, dacht dat het alleen omhoog ging door de ratings die je krijgt
Maarja mij maakt die balk en ratings ook niet echt veel uit ofzo dus04 februari 2009 17:11 -
jensenjah maar nu kan de helft niet raten en krijg ik ook geen ratings :s zoals bijvoorbeeld: ik heb net nieuwe vista themas geupload maar niemand kan er een reating aan geven04 februari 2009 19:38
-
nickkKan gewoon raten hier. Dus het probleem ligt verschillend per user op Tw.nl04 februari 2009 19:43
-
blingkingRaten lukt hier niet... Maar ff serieus, waarom wordt hier zo'n groote probleem van gemaakt? Jensen, ga je alleen voor het vullen van je balkje dingen uploaden ofsow? (niet dat het mij boeit, maar je klinkt wel zo..><)04 februari 2009 19:54
-
erwin_w@Jensen, volgens mij begrijp je het geheel niet helemaal wat er allemaal is uitgelegd.
De (uitgebreide) uitleg van BS lijkt mij toch duidelijk genoeg en ik begrijp zelf ook niet helemaal waarom je hierover zoveel poespas over maakt.
De ratings worden zeker wel gegeven maar dan door de personen die hiervoor gemachtigd zijn (lees het verhaal van BS nogmaals maar eens goed door), dus je redenering van dat je geen rating krijgt is niet correct.
04 februari 2009 20:20 -
bramjaspersHet valt mij wel op sinds dat die ''ratings-regel'' is ingegaan er haast niemand meer sterren uitdeelt aan tooltjes, wallpapers enz.04 februari 2009 20:28