kan geen ratings meer geven
Topic gesloten
februari 2009
-
masterwillemsOftewel je hebt een grijs balkje wat inhoud dat je geen posts kan beoordelen.05 februari 2009 15:43
-
bramjaspersVind ik dan wel stom, kon gisterenavond nog wel ratings geven.05 februari 2009 16:08
-
destruvyIkke ook niet. (net achtergekomen) hij geeft niks aan!05 februari 2009 16:38
-
jenseneens even kijken, als meer dan de helft van de gebruikers geen last heeft, vind ik het anti stem niet nodig!
Dus beste tweakwindows wat dacht je van een stemming? ik ben voor het verwijderen van de regel06 februari 2009 21:00 -
bramjaspersTja, ik vind het wel jammer dat ik niet kan raten.
Niet dat ik er ''vol'' van zit.
@Hieronder, ja.06 februari 2009 21:06 -
erwin_wJa Bram, dat kan dus maar op ??n manier opgelost worden en waarmee?....dat heb je vast al gelezen hier.
[quote]eens even kijken, als meer dan de helft van de gebruikers geen last heeft, vind ik het anti stem niet nodig!
Dus beste tweakwindows wat dacht je van een stemming? ik ben voor het verwijderen van de regel[/quote]
Jensen, je kan wel willen stemmen maar deze keuze is definitief besloten door de volledige staff van TW.
Wil je kunnen raten dan geldt hetzelfde bericht als wat ik hierboven tegen Bram heb geschreven.
Hou in de gaten dat deze keuze niet door ons zomaar/vrijwillig is genomen, sommige leden hebben hieraan hard meegewerkt zodat wij dit wel moesten doen.06 februari 2009 21:08 -
jensendus luistert TW naar zijn gebruikers en proberen we eens met een stemronde?06 februari 2009 21:09
-
bramjaspersIs het dan niet verstandiger om een Poll aan te maken.
[color=blue]Mod: nee, we voeren hiervoor dus geen Poll in, accepteer nu gewoon de consequenties van dit hele gebeuren nu eens[/color]06 februari 2009 21:10 -
jensen[quote=128406] @mod: zou het een te grote moeite zijn om eens te proberen, wie niet waagt... wie niet wint06 februari 2009 21:12
-
timenting[quote=128223]
Even vraagje:
Is dat een straf die jullie aan ons kunnen geven ofzo ?
Of moet je nu Premium zijn om te kunnen raten ?
Aangezien ik geen Premium kan worden omdat ik dan een Foutmelding krijg ( dat laadbalkje ) waar we het al zo lang over hebben.
Ik vraag me dit gewoon even af hoor.06 februari 2009 22:12