[Lock] Timeslot
Topic gesloten
februari 2009
-
marcovkesterenHallo,
ik heb echt een stupid probleem,
me vader heeft op me laptop een TimeSlot gezet.
Hij voert een tijd in die ik elke dag mag computeren en dan als die tijd van mij voorbij is dan gaat ie uitloggen.
Nou heb ik geprobeerd om in software(config scherm) het te deleten, geen rechten, in msconfig lukte het gisteren, maar me vader kwam erachter, in taakbeheer kan ik ook niet komen, en in eigenschappenn van Deze computer ook niet, ik mag dus maar 1-uur computeren per dag (int weekend anderhalf uur), das toch veels te weinig voor een 14-jarige?:P
Maar wie weet hoe ik het anders kan deleten?
Unlocker en Uninstaller probeerde ik ,maar verdween weer omdat het volgens TimeSlot een poging was om dat k** progje te deleten.\
wie kan me helpen?
heb al op google gezocht maar niks kwam als hulp
marco04 februari 2009 20:21 -
nickkVolgens mij is het je eigen schuld dat je dat het opgelegt gekregen. Heeft hij het gedaan via het Command Prompt, weet je dat toevallig?04 februari 2009 20:30
-
marcovkesterenNee hoor me ouders vonden gewoon dat ik elke dag telang (wat ze te lang noemen!) achter de pc zit.
Hoe bedoel je via CMD?
Hij heeft niet dat uit-inschakelen via CMD gedaan. Dat niet, echt een specifiek programmaatje ervoor.04 februari 2009 20:34 -
bramjaspersOfftopic: Mijn ouders vinden ook dat ik te lang aan de PC zit, maar ik ga gewoon vrolijk door, ze weten toch niet hoe ze zo'n TimeSlot erop moeten zetten.
PS: 1 Ster lekker aardig04 februari 2009 20:36 -
nickkVia (cmd) Command Prompt kan je per user per dag bepaalde tijden aangeven wanneer de user vrij is om zijn accout te openen. Na die tijd wordt de user weer afgemeldt. Weet je toevallig hoe het programma heet? Timeslot?04 februari 2009 20:36
-
zoneEn hoe mag dat programma dan wel heten ?
EDIT: same-time-post
04 februari 2009 20:38 -
marcovkesterenNee, hij heeft het echt niet via CMD gedaan, zoals ik al zei heet het programma TimeSlot van stichting MijnKindOnline04 februari 2009 20:38
-
nickkMIsschien kan je proberen om een nieuwe user aan te maken, als je nog wat beheerdersrechten hebt, want waarschijnlijk heeft hij het op het Admin account gedaan met Admin rechten en beveiligd met een wachtwoord.04 februari 2009 20:39
-
unknownme pa flikte dit eerder ook.
wil je het echt goed voor elkaar hebben?
doe er dan gewoon een extra windows op. dualbootje
de partitie van je eigen windows kan je gewoon onzichtbaar maken, en als je het bootmenu instelt op 1sec dan boot hij alleen jou windows als je op een knop drukt.04 februari 2009 20:46 -
marcovkesteren[quote=128187]
Dat helpt niet, het is echt een opstart programma dat bij ELK account opstart, al maak je er 100, ze blijven opstarten....
Om die dualboot te doen vin ik overdreven, ik wil het echt omzeilen.04 februari 2009 20:50 -
vixstaals je Vista hebt, moet je belangrijke programma's openen, als je pc uitlogt wordt dit geblokkeerd en er word gevraagd, of je wil afsluiten of annuleren, annuleren natuurlijk.
Ik heb geen tijdslot dus ik kan het niet weten, maar dit zou kunnen helpen!04 februari 2009 20:55 -
marcovkesterenROFL ik heb toch geen Vista? Ik zet hem toch in XP?!04 februari 2009 21:02
-
nickkMaar je kan ook geen programma's installeren? (gezien dat msconfig en regedit het niet meer doet)
Zo ja wel, TuneUp installeren -> StartUp Manager en Timeslot uitvinken04 februari 2009 21:02 -
blacksorcerer[quote]ik mag dus maar 1-uur computeren per dag (int weekend anderhalf uur), das toch veels te weinig voor een 14-jarige?[/quote] [offtopic]Nee hoor, is prima zat. Ik kan wel een uitgebreid betoog houden waarom ik dat vind, maar aangezien de 14 jarigen het op voorhand, ondanks dat betoog, natuurlijk niet mee eens zullen zijn, doe ik dat maar niet.[/offtopic]
Zo'n dual boot is helemaal niet zo'n gek idee, en dan de tijd dat het zichtbaar is op 0 of 1 zetten, zodat het hopelijk niet zichtbaar is, maar wel werkt als je een toets constant indrukt tijdens opstarten. Of misschien zelfs een aparte bootloader op een usb stick (als dat kan?) :p
Topic met reacties over omzeilen TimeSlot:
[url]http://www.waarmaarraar.nl/forum/3/ID/669441/GO/50/Timeslot.html[/url]
Met HijackThis kan je wss dezelfde uitschakelen als met msconfig.04 februari 2009 21:08 -
marcovkesterenIn regedit staat TimeSlot niet eens:S
Echt waar.
Zal eens TuneUp idd proberen04 februari 2009 21:08 -
jensenik weet het mijn voorstel klinkt overdreven maar systeemherstel?04 februari 2009 21:09
-
nickkHijackThis, goed idee @Blacksorcerer, je kunt misschien wel die sleutel verwijderen. Als TuneUp niet wil, kan je HijackThis proberen. Top Blacksorcerer!!04 februari 2009 21:12
-
robinpowerdat verhelp niet het probleem hij start gewoon weer op dan
want er zit een beveiliging in maar met tuneup kan je wel je prosses manager openen dan moet je even zoeke naar 2 prossen 1. timeslot en 2. ct000 t/m ct999 want die houden elkaar in leven, een start de andere hem weer op maar als je snel bent en ze allebij weg haalt is timeslot dead maar niet voor altijd want als je je pc weer opstart is hij er weer maar je kan wel je tijd verlengen :P heb het zelf net getest en werkte
04 februari 2009 21:14 -
nickkMet TuneUp werkt het wel want dan schakel je gewoon Timeslot uit en start Timeslot niet meer op. Met HijackThis denk ik dat het nog beter gaat lukken omdat je dan de hele sleutel gaat verwijderen.04 februari 2009 21:18
-
marcovkesterenJa maar hij moet niet opeens laptop opstarten en h?! TIMESLOT IS WEG! Helemaal niet meer laptoppen!04 februari 2009 21:27
-
blacksorcererWaar heb je nou precies geen toegang toe?
Register ook niet ? (Start > uitvoeren > regedit)
Kan je de map van TimeSlot inkomen in C: > Prgram Files ?
Bij die eerste kun je het zo maken dat je de sleutel kan verwijderen en weer toevoegen. Bij de tweede kun je dan de tijdsduur veranderen van hoelang je op de laptop kan (zie ook de link die ik eerder gaf).04 februari 2009 21:45 -
marcovkesterenKlinkt idd overdreven heb TuneUp geprobeerd maar hij blijft lekker gewoon opstarten, minder prettig...minder prettig,minder prettig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1105 februari 2009 18:36
-
redkevin25van een timeslot heb ik nog nooit gehoord05 februari 2009 18:46
-
erwin_w[quote=128276]
Hoogste tijd om dan eens Google te raadplegen want het is makkelijk te vinden software, beetje moeite doen kan geen kwaad.
En dan nog, als je geen helpende antwoorden weet plaats dan niets.05 februari 2009 18:47 -
bramjaspers[quote=128276]
[offtopic]Dit levert geen bijdrage aan het topic.[/offtopic]
[mod]Daar zijn de ratings dan weer voor h? i.p.v. offtopic berichten[/mod]05 februari 2009 18:47 -
nickkHijackThis al geprobeerd?
[offtopic]1000ste bericht!![/offtopic]05 februari 2009 18:49 -
louwrensHeb je meerdere accounts? Dan heb jij wss geen instal en uninstalrechten. Dan kan alleen je pc het stukje software verwijderen.05 februari 2009 20:43
-
kyenteizoek op waar hij geinstalleerd staat, boot vanaf backtrack (of een andere live cd/usb linux distributie en verwijder de desbetreffende map. Daarna kan je in je windows een error verwachten, maar daar kan Ccleaner wel mee afhandelen.05 februari 2009 21:32
-
erwin_wIk heb even je verhaal zitten doorlezen en zelf denk ik dat je, doordat je probeerd deze eraf te halen, jezelf straks in je vingers snijd.
Je vader is zelf handig genoeg om zo'n programma als Timeslot er op te zetten om de tijd te minimaliseren dat jij achter de pc zit.
Dergelijke programma's worden redelijk diep in je systeem geinstalleerd.
Ik had dit ook ooit eens gedaan met Family Safety van Microsoft voor mijn kinderen maar gelukkig hebben ze deze niet meer nodig, maar deze software zat ver in het systeem.
Stel je krijgt het voor elkaar dat je dit programma kan 'killen' en dat je weer langere tijd op de pc kan, ik vermoed zelf dat je vader dit snel in de gaten heeft en dan zou je best wel eens kunnen fluiten naar je pc.
Verder heb ik even op de site van Mijnkindonline gekeken en doorgelezen en vond daar een link naar de site van ComputerTotaal waarin een heel stuk geschreven is over deze software maar er staat ook een stukje tekst bij die misschien kan helpen.
[quote]Slimme koters die denken TimeSlot via Windows Taakbeheer uit te schakelen, komen bedrogen uit: Taakbeheer start niet als er een kind is ingelogd. Het verwijderen van de software lukt ook niet, als de gebruiker geen beheerder is. Helaas zijn niet ?lle achterdeurtjes gesloten: door de pc te starten in Veilige Modus wordt voorkomen dat TimeSlot ?berhaupt gestart wordt. Kinderen die vaak bedrevener zijn op de pc dan hun ouders zijn hier natuurlijk z? achter.[/quote]
Ik weet dat deze oplossing niet een schoonheidsprijs verdient maar ja, je wilt wat h?.
Kijk maar eens of dat wilt helpen of lees anders eens goed de site door van Timeslot.05 februari 2009 21:58 -
jaspervhPC opnieuw opstarten in veilige modus, dan inloggen als admin (als et goed is vraagt ie niet om wachtwoord) en dan het timeslot eraf gooien06 februari 2009 17:34
-
redkevin25[quote=128277]
weet je wat het is ik heb het nit nodig ;)
ha!
[color=blue]Edit door Mod; Reageer er dan ook niet op[/color]06 februari 2009 17:46
februari 2010
-
abeltjoheb een coole manier om timeslot te verwijderen:
eerst moet je naar word gaan, dan tip je wat in, dan klik je op: start, afmelden. dan moet je even w8en, dan komt er een berichtje van dat nu beeindigen, klik op annuleren en timeslot is uit de balk verwijderd.
dan ga je naar deze computer, dan open je lokaal station c , en open dan de map progamfiles, en dan klik je een keer op de map timeslot en dan klik je op delete en whalla timeslot is verwijderd
HEB HET ZELF OOK GEDAAN EN HET WERKTE GOED.
groetels abel22 februari 2010 11:58 -
nickkAbeltjo,
Vorige bericht van 06 Feb 2009 17:46, dus:
[quote]Het is niet toegestaan om topics en/of reactie die ouder zijn dan 1 maand zonder toestemming naar boven te halen (ook wel bumpen genoemd). Wil je toch graag reacties plaatsen die 'echt' meerwaarde bieden aan de topics en/of reacties dan dit eerst even overleggen met ??n van de Crew-leden. Het niet nastreven van deze regel kan leiden tot een OW.[/quote]
Tevens werkt je manier ook niet altijd (misschien dan wel bij jouw). Lees de regels maar eens door, want hier gaat een lock op.
[mod]Topic Lock[/mod]22 februari 2010 12:24