[Lock] Timeslot
Topic gesloten
februari 2009
-
blacksorcererWaar heb je nou precies geen toegang toe?
Register ook niet ? (Start > uitvoeren > regedit)
Kan je de map van TimeSlot inkomen in C: > Prgram Files ?
Bij die eerste kun je het zo maken dat je de sleutel kan verwijderen en weer toevoegen. Bij de tweede kun je dan de tijdsduur veranderen van hoelang je op de laptop kan (zie ook de link die ik eerder gaf).04 februari 2009 21:45 -
marcovkesterenKlinkt idd overdreven heb TuneUp geprobeerd maar hij blijft lekker gewoon opstarten, minder prettig...minder prettig,minder prettig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1105 februari 2009 18:36
-
redkevin25van een timeslot heb ik nog nooit gehoord05 februari 2009 18:46
-
erwin_w[quote=128276]
Hoogste tijd om dan eens Google te raadplegen want het is makkelijk te vinden software, beetje moeite doen kan geen kwaad.
En dan nog, als je geen helpende antwoorden weet plaats dan niets.05 februari 2009 18:47 -
bramjaspers[quote=128276]
[offtopic]Dit levert geen bijdrage aan het topic.[/offtopic]
[mod]Daar zijn de ratings dan weer voor h? i.p.v. offtopic berichten[/mod]05 februari 2009 18:47 -
nickkHijackThis al geprobeerd?
[offtopic]1000ste bericht!![/offtopic]05 februari 2009 18:49 -
louwrensHeb je meerdere accounts? Dan heb jij wss geen instal en uninstalrechten. Dan kan alleen je pc het stukje software verwijderen.05 februari 2009 20:43
-
kyenteizoek op waar hij geinstalleerd staat, boot vanaf backtrack (of een andere live cd/usb linux distributie en verwijder de desbetreffende map. Daarna kan je in je windows een error verwachten, maar daar kan Ccleaner wel mee afhandelen.05 februari 2009 21:32
-
erwin_wIk heb even je verhaal zitten doorlezen en zelf denk ik dat je, doordat je probeerd deze eraf te halen, jezelf straks in je vingers snijd.
Je vader is zelf handig genoeg om zo'n programma als Timeslot er op te zetten om de tijd te minimaliseren dat jij achter de pc zit.
Dergelijke programma's worden redelijk diep in je systeem geinstalleerd.
Ik had dit ook ooit eens gedaan met Family Safety van Microsoft voor mijn kinderen maar gelukkig hebben ze deze niet meer nodig, maar deze software zat ver in het systeem.
Stel je krijgt het voor elkaar dat je dit programma kan 'killen' en dat je weer langere tijd op de pc kan, ik vermoed zelf dat je vader dit snel in de gaten heeft en dan zou je best wel eens kunnen fluiten naar je pc.
Verder heb ik even op de site van Mijnkindonline gekeken en doorgelezen en vond daar een link naar de site van ComputerTotaal waarin een heel stuk geschreven is over deze software maar er staat ook een stukje tekst bij die misschien kan helpen.
[quote]Slimme koters die denken TimeSlot via Windows Taakbeheer uit te schakelen, komen bedrogen uit: Taakbeheer start niet als er een kind is ingelogd. Het verwijderen van de software lukt ook niet, als de gebruiker geen beheerder is. Helaas zijn niet ?lle achterdeurtjes gesloten: door de pc te starten in Veilige Modus wordt voorkomen dat TimeSlot ?berhaupt gestart wordt. Kinderen die vaak bedrevener zijn op de pc dan hun ouders zijn hier natuurlijk z? achter.[/quote]
Ik weet dat deze oplossing niet een schoonheidsprijs verdient maar ja, je wilt wat h?.
Kijk maar eens of dat wilt helpen of lees anders eens goed de site door van Timeslot.05 februari 2009 21:58 -
jaspervhPC opnieuw opstarten in veilige modus, dan inloggen als admin (als et goed is vraagt ie niet om wachtwoord) en dan het timeslot eraf gooien06 februari 2009 17:34