Bureubladpictogrammen
februari 2009
-
destruvyHoe kan ik eigenlijk mijn bureublad itmes veranderen? (lees hieronder wat ik ermee wil)
Ik heb nu zon zwarte achtergrond om de tekst van de pictogram (zij afbeelding:)
Kan ik dat zwarte achtergrondje weghalen?
Hoe kan ik zoiets doen (windows xp sp2 heb ik nu in bezit)06 februari 2009 20:09 -
erwin_wIs makkelijk op te lossen maar dan moet je wel doen wat er vermeld wordt.
Ga via je configuratiescherm naar de optie 'systeem'
Eenmaal op geklikt ga je kies je voor het tabblad 'geavanceerd' en dan kies je voor 'visuele effecten'
Daar zie je een lijst welke je kan aan- en uitvinken.
Door daar de optie te kiezen voor 'Door windows laten kiezen' of 'beste weergave' zal je deze zwarte achtergrond doorschijnend krijgen.
Lukt dat niet probeer dan in het lijstje eens wat vinkjes aan- of uit te zetten wat slaat op de vensters.
Daar zit de oplossing van jou probleem.
Edit: zie net dat je de optie 'Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op het bureaublad gebruiken' moet aanvinken.
Voor een complete uitleg bezoek deze site maar eens.
PS. Het is wel de bedoeling dat je eerst zelf wat pogingen onderneemt om dergelijke problemen op te lossen, dus graag de volgende keer wat meer zelf-initiatief tonen.06 februari 2009 20:16 -
destruvyHeel erg bedankt ik ben er echt heel blij mee!
alleen ik kan geen rating geven (bij meerdere mensen)
[mod]zucht!!....is afgelopen week een hele discussie hier geweest daarover en jij heb het niet gezien? Lees dit topic maar eens helemaal door, dan weet je wel waarom en hoef je daar ook geen vragen meer over te stellen[/mod]06 februari 2009 20:23 -
redkevin25erwin bedankt ik had het zelfde probleem ;)06 februari 2009 20:27
-
erwin_w[quote=128394]
Da's mooi maar hierbij wel een dringend advies om, zoals ik al eerder beschreef, eerst zelf pogingen ondernemen om dit zelf op te lossen.
Op Google is hierover heel veel oplossingen te vinden en ik weet zeker dat je dat niet gedaan hebt.
Wij zijn natuurlijk niet te beroert om iemand te helpen maar dan wel als deze persoon zelf al genoeg gedaan heeft, daarom weer het advies om toch weer de regels te lezen want dat heb je blijkbaar ook niet gedaan.
06 februari 2009 20:27 -
destruvyOke, de volgende keer zoek ik beter op google want ik wist even niet hoe ik het moest beschrijven. (het zoekwoord dus)
Echt bedankt!06 februari 2009 20:28