Misbruik en de consequenties
Topic gesloten
februari 2009
-
bramjaspersJa, dan is het dus Privacy Scan.07 februari 2009 17:55
-
ikkusHoezo is Aukev weer geunbanned?
Uit de OP "Door mij zal deze ban niet meer worden teruggedraaid.".
EDIT: Na de post hieronder te hebben gelezen moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een beetje te simpel vind. Eerst in de OP zetten dat de ban niet wordt teruggedraaid, en dan na een excuses de ban terugdraaien. ??n excuses?!
Ik vind persoonlijk dat dit veel te makkelijk gaat, en dat betekent dus dat iederen zo onder zijn ban uit kan komen :S07 februari 2009 22:14 -
aukevIk heb zojuist mijn excusses aan Erwin_W uitgeoevent. en dat ga ik hier niet plaatsen
alleen wat ik nog wel wil weten, Bram, waarom doe jij zo tegen mij? via msn.
sorry dat was offtopic07 februari 2009 22:14 -
erwin_w[quote=128514]
Ikkus, jij weet niet wat zich deze hele avond op de achtergrond heeft afgespeeld dus daar kan jij geen mening over geven.
Wij hebben als staff (lees ik en dan in overleg met de staff) contact gehad met zowel Aukev als BramJaspers en wij hebben genoeg bewijs mogen ontvangen om deze beslissing te nemen.
Het klopt dat ik deze melding heb gedaan en wij hebben er goed over gediscusseerd. Daaruit is uit voortgekomen dat wij tot een nieuwe conclusie zijn gekomen.
Ben jij het hier niet mee eens dan moet je maar contact opnemen met de Admins hier.
Eerlijk gezegd heb ik het helemaal gehad met deze hele situatie, en om ook maar met simpele woorden te zeggen....hadden ze eerst maar eens goed over nagedacht wat de consequenties hiervan zouden zijn dan was dit allemaal niet gebeurt.
PS, van Aukev is de ban omgezet naar meteen 4x OW, bij de minst geringe fout een totale ban.
Bramjaspers is per direct gebanned van TweakWindows07 februari 2009 22:25 -
timentingHm,
Toch neem ik deze kans om te reageren nog even.
Als ik het topic lees kan ik me voorstellen dat er straffen vallen.
Maar 1 ding begrijp ik nog niet,
Iemand die altijd mensen kon helpen, Iemand die al aan het uploaden was geweest, Word gebanned ? ? ?
why ?08 februari 2009 12:44 -
erwin_wMensen,
Dit topic wordt per direct gesloten.
Wij als staff hebben deze beslissing nu eenmaal genomen en we worden gek van al die PM's die wij krijgen over de ban's
Het lijkt mij duidelijk wat er gebeurt is en wat de consequenties hiervan zijn, of iemand mensen hielp of niet staat hier volledig buiten.
Als ze eerst hadden nagedacht voor dat iets deden en wat de consequenties hiervan konden zijn had dit allemaal niet hoeven te gebeuren.
Het is heel makkelijk om de fout richting de staff te sturen terwijl de betreffende leden hiervan zelf de oorzaak van zijn.
Dus zullen we nu maar weer gewoon doorgaan waarvoor TW is gemaakt en het onderling gewoon weer leuk houden?
[mod]Topic Lock[/mod]
08 februari 2009 12:55