Mobiel tweakwindows
Topic gesloten
februari 2009
-
jensenHij zal toch wel ooit eens een gaatje hebben,
En Rax, wat dacht je van een paar programeurs??? Je moet je leven nu niet ophangen aan tw!08 februari 2009 19:44 -
nickk[quote=128575]Omdat hij de '12/13/15' jarigen in de gaten moeten houden die niet zoeken en nutteloze topic's openen. Als je nouw even de zoekfunctie had gebruikt, wist je dat Blacksocerer dit heeft gezegt:
[quote]Dat is iets ingewikkelder om direct te implementeren, en helaas is daar momenteel weinig tijd voor. Rax (de eigenaar) doet nu nog al het programmeerwerk alleen, binnen enkele weken komt daar waarschijnlijk nog een programmeur bij.[/quote]08 februari 2009 19:49 -
jensenJaa maar ik wil hem duidenlijk maken dat hoe sneller hoe beter08 februari 2009 20:43
-
nickk[quote=128578]Hoe langer het duurt, hoe beter hij wordt. Weet je hoelang hij met de nieuwe site bezig is geweest?08 februari 2009 20:58
-
erwin_wDit zal echt helpen Jensen, iets duidelijk maken.....niet dus.
Zoals ik ook al eerder schreef, Rax heeft ook nog een priv?-leven en dat geldt voor vele van ons, weet niet hoe dat met jou zit verder maar wij hechten daar waarde aan.
Rax is vaak al druk bezig met het verbeteren van TW en als jij daar ook nog aankomt met het maken van een mobile-site dan kan je hem na een maand wel bij elkaar schrapen.
Misschien dat men zich beter druk kan maken aan het correct opstellen van goede en nuttige topics, daar hebben wij veel meer aan dan een mobile-site.
08 februari 2009 20:59 -
blingkingEen mobiel site lijkt me echt niet een must-have hoor, Zonde van rax zijn tijd..
Of je bent een Die Hard TW fan, ok.. maar zelfs dan nog. Ga lekker op je pc zitten en op TW surfen als je zo veel commentaar hebt..08 februari 2009 21:10 -
kyentei[quote=128582]
Helemaal mee eens! En ?ls je dan zo graag naar Tw.nl komt op je mobile phone, dan leer je er maar mee leven dat het wat lastiger werkt. Ik bedoel, het functioneert gewoon, dus stop eens met zeuren..08 februari 2009 21:45 -
masterwillems[mod][color=blue]Ik denk dat iedereen zijn zegje wel gedaan heeft in dit topic en dat we de meningen van de meeste mensen nu wel weten.
Hierdoor sluit ik dit topic zodat we weer rustig mensen kunnen helpen met hun problemen.[/color][/mod]08 februari 2009 22:14