Windows XP SP2 - Windows Vista Home premium?
Topic gesloten
februari 2009
-
destruvyIk heb een halfjaar geleden of nog langer... een laptop gekocht.
Toen had ik er windows xp opgezet omdat windows vista nog in ontwikkeling was, zou ik windows vista instaleren of windows xp behouden en w8ten tot windows vista nog beter is?
Aan jullie de keus....
(windows xp Sp2 of windows vista home premium?)08 februari 2009 10:08 -
devosdesignIk zou windows vista home premium pakken, sinds sp1 uit is werkt vista goed. En in de toekomst met sp2 zal vista nog beter werken.
Dit was namelijk ook zou met windows xp08 februari 2009 10:14 -
destruvyWil iemand mij een screenhot geven dan kan ik zien hoe het eruit ziet.
08 februari 2009 10:27 -
nickk[quote=128536]Weet je niet hoe Vista eruit ziet of XP?
Google afbeeldingen en Vista home Premium en/of XP en plaatjes kijken.08 februari 2009 10:29 -
destruvyxp wel maar vista homeprium niet....
alks ik vista homepreium intoets krkijg ik xp afbeeldingen wallapers enzo08 februari 2009 10:30 -
nickk08 februari 2009 10:31
-
erwin_wPak Google bij de hand en tik daar als zoekoptie "Windows Home Premium' in, klik dan op afbeeldingen en zie daar....allemaal afbeeldingen van Premium.
Je zal versteld staan van de afbeeldingen die tevoorschijnkomen.08 februari 2009 10:38 -
destruvy[quote=128540]
lees eens door wat hierboven staat08 februari 2009 10:40 -
erwin_wJa en.....of ik dat niet gedaan had.
Je wilt toch screenshots zien (helaas geef je weer niet aan wat je precies wilt zien), als ik dit invul in Google krijg ik niet alleen wallpapers te zien hoor, veel meer onderdelen van Premium worden zichtbaar. En afbeeldingen van XP zie ik al helemaal niet.
Is immers ook niet mijn zoekopdracht.
Zoek eens niet alleen in het nederlands.08 februari 2009 10:44 -
nickk[quote=128541]En is dit ook niet genoeg, lees wat er eens boven staat :s.08 februari 2009 10:44
-
erwin_w[quote=128550]
@Destruvy, Nog zo iets....voldoet dit ook niet dan?08 februari 2009 10:46 -
blacksorcererDestruvy,
[list]
[*]Dit kun je met 2 vingers in je neus zelf googelen, en al krijg je niet direct de screens die wil, iets meer moeite doen met zoeken mag best, voordat je een vraagstuk hier 'dumpt'.
[*]Leden proberen je dan toch te helpen en leveren je een directe link met screens en daar reageer je niet op?
[*]Je vraagt ergens naar, waar al vele topics (ook op TW) en sites over zijn die de voors en tegens behandelen, en nergens blijkt uit dat je daar al eens naar gekeken hebt?
[*]Ten slotte is het gedeeltelijk een persoonlijk keuze, dus waarom maak je niet gewoon een dual boot en probeer je beiden uit. Je kan 30-dagen proberen.
[/list]
Dit topic gaat dicht, gezien het niet aan de regels voldoet.08 februari 2009 16:23