Chess Titans
Mahjong (sjanghai heb ik al)
inkball (werkt negers will iemand misscien alle bestanden in een zip bestand zetten en uploaden en aan mij overhandigen)
en de rest heb ik al gedownload
Ik heb dit net ff aangepast omdat het voor sommige niet echt duidelijk was,
Alvast bedankt,
Destruvy
09 februari 2009 11:50
erwin_w
Destruvy,
Ik heb ook eens gezocht op Google maar dan niet alleen op nederlandse pagina's en wat schetst mijn verbazing, de spellen worden daar netjes besproken en ter download aangeboden.
Ik heb weinig zin om dit geheel voor je door te nemen dus ik zou zeggen, ga na schooltijd even Google raadplegen zoals ik omschreef en kijk of je daar het ??n en ander kan uithalen.
Weet bijna zeker dat je daar zal gaan vinden.
09 februari 2009 12:17
destruvy
watvoor zoekwoord gaf jij dan in?
09 februari 2009 12:20
erwin_w
Ik zocht gewoon op bv. 'chess titans windows xp' en zo kan je wel even doorgaan natuurlijk en dan zorgen dat de optie 'doorzoek: internet' i.p.v. 'pagina's in het nederlands'
09 februari 2009 12:28
destruvy
Ja maar chess titans kan ik nergens downloaden inkbal en mijnveger ook niet.
09 februari 2009 12:48
timenting
Voor chess titans kan ik ook geen download vinden,
wel kan ik een alternatief vinden.
Dit word aangeraden door meer mensen,
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en zoek eerst eens voor dat je een topic opent, je bent pas 11.
Zoekopties:
- Vista games for xp
- **spel** for xp
09 februari 2009 13:03
destruvy
nee ik wil graag de enige echte chess titans van microsoft hebben
09 februari 2009 13:04
nickk
[quote=128608]Koop/download dan Vista en zet hem dan bijv. in een virtuele schijf of een duelboot. Standaard zijn de spellen voor Vista bestemd en niet voor XP. Zo kan het zijn dat Chess Titans niet op XP gedraaid kan worden.
09 februari 2009 13:11
timenting
Ik denk dat wij het zelfde doen als jij kan doen,
Dat is zoeken zoeken zoeken en nog eens zoeken.
Dat je 11 bent maakt niet uit Wesleysneijder, al wel ?
Google heeft heel veel informatie als je zoekt.
zoek eens met verschillende zoektermen, mischien komt er al meer uit.
Maar zo als ik het nu begrijp,
Moet je alleen chess titans nog ?
09 februari 2009 13:12
nickk
@Timeting, het maakt niet veel uit dat hij nog - maar - 11 jaar, is alleen veel TS die rond de 11/14 jaar zijn, zoeken heel weinig en ik vindt dat Destruvy dat ook niet veel heeft gedaan.
Maar nu weer ontopic. Volgens mij moet Destruvy alleen Chess Titans en Mijnveger nog.
09 februari 2009 13:15
timenting
Oke,
Ik neem aan dat die download van jou gewoon werkt maar mocht ie niet werken is er nog een 2e oplossing.
Aantal spellen je hebt er ook al een paar zag ik, maar gewoon voor het geval dat.
Klik voor download pagina
FreeCell
Hearts
Inkball
MineSweeper
Purple Place
Shanghai
Solitaire Spider Solitaire
Vista Emulation DLL
09 februari 2009 13:18
destruvy
@ timenting Ps: daar heb ik ze ook vandaan maar inkball werkt niet en mijnveger.