xp start niet op
Topic gesloten
februari 2009
-
vistareadyhallo ik heb windows xp op mijn pc gezet.Dit moet goed draaien met mijn specs.
maar als ik xp opstart werkt alles todat ik mijn iconen hoor te zien want die komen er niet.Dit is wat ik doe:
1 ik druk op de aan/uit knop van mijn pc.
2 ik w8 totdat ik bij het laadscherm kom van windows xp.
3alles werkt tot ik bij het scherm waar het start menu hoort te staan.
4 ik wacht 10 min er is nog niks geen start geen iconen.
5 ik druk ctrl alt del
6 ik doe new task (explorer.exe)
7 wertk niet
8 ik krijg een foutmelding (windows cannot found explorer.exe
9 ik stop mijn emtec usb stick in mijn pc
10 ik ga naar emtec usb
11 er zit een webbrowser op mijn usb geinstaleerd
12 ik ga naar tweakwindows
13 ik typ mijn verhaal hier :P
BEDANKT VOOR REACTIES
09 februari 2009 19:36 -
nickkWindows is waarschijnlijk niet goed geinstalleerd (explorer.exe cannot found) Probeer Windows eens opnieuw te installeren.
Wat heb je uberhaut al ondernomen?
Niet aan gedacht dat je bijv. Windows opnieuw kan installeren?09 februari 2009 19:54 -
blacksorcererIs het een gedownloade XP, dan kan er namelijk vanalles mee mis zijn en dan kan je zoveel herinstalleren als je wil, maar dan schiet je er weinig mee op.
Waarom deze 'achterdocht'? Er zijn nou eenmaal veel van deze bagger versies op p2p netwerken e.d. al dan niet express verziekt.09 februari 2009 19:59 -
zoneKrasjes op cd waardoor hij bestanden niet kan lezen/kopi?ren ?
Originele cd?
Toevallig geen recovery disc van een ander merk van je computer?09 februari 2009 22:08 -
destruvybestel een nieuwe cd bijvoorbeeel van toshiba? hp acer....10 februari 2009 09:35
-
erwin_w[quote=128678]
Als je zijn hardwareprofiel bekijkt is geen van beide pc's een merk pc en zeer waarschijnlijk een custom made.
Het bestellen van een nieuwe cd zoals jij het beschrijft zal dus niet gaan en hij zal dus een nieuw exemplaar van Windows XP moeten aanschaffen.10 februari 2009 17:16 -
timentingIs het ook niet mogelijk om in veilig modus zonder netwerk op te starten ?10 februari 2009 19:46
-
vistareadyBedankt het was een iligale xp. Ik heb gekeken op de site waarvan ik de xp vandaan heb. En er zijn mensen met hetzelfde probleem. Maar hardstikke bedankt voor jullie hulp10 februari 2009 20:21
-
jasonpollen nu? het probleem is nog niet verholpen?
Ga je nu simpel een (nieuwe) XP installeren?10 februari 2009 20:21 -
vistareadyIk heb weer een andere xp sp3 geinstaleerd het werkt nu weer goed.Bedankt:D
10 februari 2009 20:23