[Moderator]Nieuwe Moderator
Topic gesloten
februari 2009
-
nickkHallo,
Sinds vandaag ben ik, Nick (wesleysneijder), ook een nieuwe Moderator op Tw.nl. Ik ben zelf gevraagd door de staff van Tw.nl.
Ik ben dus Nick en ik ben 15 jaar, ik woon in Friesland en weet een boel van computer's, zoals je de laatste 2 jaren hebt gemerkt.
Ik heb ook veel vertrouwen in mijn nieuwe functie op Tw.nl.15 februari 2009 10:23 -
blacksorcererNamens de 'oude' crew leden, heet ik je van harte welkom bij de TW-crew!
De crew heeft, na enkele dagen van beraad (niet full time ;)) 2 nieuwe moderatoren gekozen.
Naast Wesleysneijder is dat Easyboarder.
Nick (Wesleysneijder) is onze jongste crew-members, met 15 jaar oud. Over 3 maanden is hij al 2 jaar lid van TW. In die tijd is hij veel actief geweest en is hij in zijn berichten een goed voorbeeld geweest voor anderen van zijn leeftijd.
Hij is behulpzaam, heeft aardig wat kennis over de onderwerpen en blijft kalm in vrijwel iedere situatie. Naar onze mening dus een aanwinst voor de crew.
Twee andere leden stonden ook nog op ons lijstje van potenti?le moderatoren, echter hebben we een afweging moeten maken. Natuurlijk houden we ook hen nog goed in de gaten voor een volgende 'ronde'.15 februari 2009 10:37 -
sparkeyGefeliciteerd met uw nieuwe rank Wesleysneijder! Ik heb het volste vertrouwen (net als ongetwijfeld de rest van de staff) dat je uw rank eer zult aandoen!
Het is dus ook een logische beslissing geweest, zijn er misschien wat staffleden die op langere vakantie gaan? :p15 februari 2009 10:41 -
redkevin25nick nog eens proficiat!!15 februari 2009 10:47
-
devosdesignProficiat Wesleysneijder15 februari 2009 10:48
-
nickkIedereen heel erg bedankt!!
Ik wens mijn nieuwe mede-staff Easyboarder ook veel succes!15 februari 2009 10:52 -
redkevin25easyboarder succes en proficiat !!!!!!!15 februari 2009 11:23
-
lucceyGefeliciteerd en veel succes.
Al betwijfel ik het of de twee nieuwe moderators zo hard nodig zullen zijn. Maar goed, mijn mening.15 februari 2009 11:23 -
amahl[quote=129133]
Als eerst Gefeliciteerd Wesley,
Volgens mij ruik ik jaloezie ?:$15 februari 2009 11:33 -
blacksorcererNieuwe moderators zijn wel degelijk hard nodig ;)
Momenteel hebben enkele moderatoren het druk met hun werk- en/of priv?leven, en is er 1 admin door omstandigheden inactief.
Daarnaast doe ikzelf veel modereerwerk, en zal dat in de toekomst gaan veranderen. Zo zal ik mij meer bezig gaan houden met QA en Rax gaan ondersteunden in het programmeerwerk.15 februari 2009 11:45 -
lucceyOke, dan heb ik niks gezegt.
En nee Amahl, geen jaloezie. Al zeg ik het zelf, het lijkt wel zo.15 februari 2009 12:06 -
timentingKlasse jongen :)..
Maak er iets moois van.15 februari 2009 12:08 -
kyenteiGefeliciteerd, ik vind het een super keuze van de staff om jou erbij te nemen. Succes met je nieuwe task en maak er wat van!15 februari 2009 12:31
-
unltdGefeliciteerd jongens15 februari 2009 14:04
-
blingkingFftjes beleefd doen: ( :P )
Namens mijzelf, Blingking (kutnaam maarja :P), Feliciteer ik de 2 nieuwe Moderators. Ze zullen het zeker goed doen. Mooie aanwist voor de crew en natuurlijk TW.nl (Y)
Netjes gedaan jongens!!15 februari 2009 14:23 -
louwrensDit is cker gedaan van dat incident laatst?
Ik had het gemeld @ Levi, maar die was weer AFK :P
15 februari 2009 16:28 -
nickkMededaarom wel Louwrens
- Doordat er steeds jongere bezoekers komen (12/15 jaar) leek de staff het een goed idee om een jonge Mod er bij te doen.15 februari 2009 16:30 -
leviathan[quote=129198]Ja, daarvoor verdien je wel een lintje.
Maar dat was niet de enige rede.15 februari 2009 17:07 -
bj farmoreIk ben het wel eens met de beslissing(y).. erg veel succes met jullie nieuwe functie. Hopelijk zorgt dat er weer voor dat de site weer wat aantrekkelijker maakt. Ik ben de laatste tijd erg weinig hier te vinden, ik weet niet precies wat het is. Maar hopelijk helpt dit!15 februari 2009 17:46
-
ikkusGefeliciteerd met je nieuwe functie.
De laatste tijd werden er meer regels overtreden en hing er al een beetje vreemde sfeer. Hopelijk gaat alles weer wat beter worden15 februari 2009 18:16 -
sjz[quote=129230]
Ik weet niet wie die 2 andere moderators zijn die de staff momenteel in het oog heeft, dus deze mening is absoluut niet om een poging te wagen die 2 mensen de moderator-status te geven.
Ik ben namelijk van mening dat vanwege Ikkus' reden die 2 andere kandidaten best een moderator-status mogen krijgen. Deze site wordt groter en drukker, dus die 2 extra zouden zeker geen kwaad kunnen, integendeel juist lijkt mij.
Ik zit wel met 1 ding wat verveeld: wie houdt de moderators in het oog? En dat is overigens g??n teken van wantrouwen tegenover de 2 nieuwe moderators, wie ik veel succes toewens!15 februari 2009 18:30 -
erwin_w@Sjz; De moderators worden natuurlijk in het 'oog' gehouden door de Admins van TW, lijkt mij ook een zeer logisch procedure.
Stel dat je het niet eens zou zijn met een beslissing en/of een reactie van een Mod, wat natuurlijk altijd kan want iedereen heeft een eigen mening, dan dient dit altijd eerst onderling te worden besproken en stel dat beide er niet uitkomen kan er altijd een admin ingeschakeld worden.
Ik hoop hiermee je een antwoord te hebben gegeven.
PS. wat ook gebeurt is dat de mods zelf elkaar kunnen corrigeren waar nodig. We blijven allemaal mensen en geen machines en fouten maken we allemaal en als we elkaar daarmee kunnen ondersteunen helpt dat al een heel stuk.15 februari 2009 18:39 -
blingking[quote]Ik zit wel met 1 ding wat verveeld: wie houdt de moderators in het oog? En dat is overigens g??n teken van wantrouwen tegenover de 2 nieuwe moderators, wie ik veel succes toewens![/quote]
Volgens mij zou de crew niet iemand nemen die zijzelf niet kunnen vertrouwen. Ze hebben ook niet zomaar 2 members gekozen. Wesley is naar mijn weten zeer betrouwbaar/gedraagt zich netjes en houdt zich vooral aan de regels. Dit geldt ook voor de 2e mod.
Ikzelf heb vertrouwen in de nieuwe mods. Alleen ben ik het idd eens met ikkus en sjz. Aangezien de laatste tijd steeds meer bezoekers komen. En het steeds drukker wordt, is het volgens mij beter om na een tijdje, Als het idd nodig is, de 2 extra "kanidaten" laten meehelpen.
Aangezien het vroeger niet zo druk was als nu.. (de oude TW)
Maarja ik denk wel dat dit nog wel een tijdje meegaat (Y)15 februari 2009 18:45 -
erwin_wMisschien even handig om aan te geven waar de Crew van TweakWindows nu uit bestaat. Zoals al is aangegeven hier dat er de laatste tijden veel nieuwe leden bij zijn gekomen en misschien niet iedereen meer weet wie nu wat doet als crew-lid.
Crew members
Rax: Admin/'CEO'/Scripter
Etienne: --> Admin
BlackSorcerer: Admin/'CPO'
Keitaro: Mod
Leviathan: Mod
Erwin_w: Mod
Masterwillems: Mod
Wesleysneijder: Mod
Easyboarder: Mod
Zo, nu kennen jullie de gehele staff van TweakWindows
15 februari 2009 18:56 -
bj farmoreMisschien is het ook handig te zeggen wie er nu wel of niet zijn. Ik vind dat iig wel interessant. Want ik heb o.a. Keitaro en Etienne al een tijd niet meer gezien. Of zijn die achter de schermen meer bezig?
Dat Etienne alles aan het valideren is bijv?15 februari 2009 19:54 -
erwin_w[quote=129248]
Het valideren wordt door ieder crew-lid gedaan, ongeacht of het een Mod of Admin is, het ligt er maar net aan wie er online zijn en of diegene tijd heeft om te valideren. Er is daar niet een speciaal persoon voor aangewezen.
Sommige zijn druk met studie/werk/priv? e.d. en zullen soms niet altijd of een iets langere tijd aanwezig zijn. Dat je beide een tijdje niet gezien had klopt wel en had daar ook de redenen voor.
Maar wees gerust, ze komen terug hoor.
Voor de rest is iedereen aanwezig/beschikbaar.15 februari 2009 20:00 -
nickkWelkom's topic's worden standaard na ongeveer 24 uur gesloten. Dus bij deze.
Iedereen nogmaals bedankt voor de complimenten
[mod]Topic Lock[/mod]16 februari 2009 09:08