[Moderator]Nieuwe Moderator
Topic gesloten
februari 2009
-
nickkHallo,
Sinds vandaag ben ik, Nick (wesleysneijder), ook een nieuwe Moderator op Tw.nl. Ik ben zelf gevraagd door de staff van Tw.nl.
Ik ben dus Nick en ik ben 15 jaar, ik woon in Friesland en weet een boel van computer's, zoals je de laatste 2 jaren hebt gemerkt.
Ik heb ook veel vertrouwen in mijn nieuwe functie op Tw.nl.15 februari 2009 10:23 -
blacksorcererNamens de 'oude' crew leden, heet ik je van harte welkom bij de TW-crew!
De crew heeft, na enkele dagen van beraad (niet full time ;)) 2 nieuwe moderatoren gekozen.
Naast Wesleysneijder is dat Easyboarder.
Nick (Wesleysneijder) is onze jongste crew-members, met 15 jaar oud. Over 3 maanden is hij al 2 jaar lid van TW. In die tijd is hij veel actief geweest en is hij in zijn berichten een goed voorbeeld geweest voor anderen van zijn leeftijd.
Hij is behulpzaam, heeft aardig wat kennis over de onderwerpen en blijft kalm in vrijwel iedere situatie. Naar onze mening dus een aanwinst voor de crew.
Twee andere leden stonden ook nog op ons lijstje van potenti?le moderatoren, echter hebben we een afweging moeten maken. Natuurlijk houden we ook hen nog goed in de gaten voor een volgende 'ronde'.15 februari 2009 10:37 -
sparkeyGefeliciteerd met uw nieuwe rank Wesleysneijder! Ik heb het volste vertrouwen (net als ongetwijfeld de rest van de staff) dat je uw rank eer zult aandoen!
Het is dus ook een logische beslissing geweest, zijn er misschien wat staffleden die op langere vakantie gaan? :p15 februari 2009 10:41 -
redkevin25nick nog eens proficiat!!15 februari 2009 10:47
-
devosdesignProficiat Wesleysneijder15 februari 2009 10:48
-
nickkIedereen heel erg bedankt!!
Ik wens mijn nieuwe mede-staff Easyboarder ook veel succes!15 februari 2009 10:52 -
redkevin25easyboarder succes en proficiat !!!!!!!15 februari 2009 11:23
-
lucceyGefeliciteerd en veel succes.
Al betwijfel ik het of de twee nieuwe moderators zo hard nodig zullen zijn. Maar goed, mijn mening.15 februari 2009 11:23 -
amahl[quote=129133]
Als eerst Gefeliciteerd Wesley,
Volgens mij ruik ik jaloezie ?:$15 februari 2009 11:33 -
blacksorcererNieuwe moderators zijn wel degelijk hard nodig ;)
Momenteel hebben enkele moderatoren het druk met hun werk- en/of priv?leven, en is er 1 admin door omstandigheden inactief.
Daarnaast doe ikzelf veel modereerwerk, en zal dat in de toekomst gaan veranderen. Zo zal ik mij meer bezig gaan houden met QA en Rax gaan ondersteunden in het programmeerwerk.15 februari 2009 11:45