[XP x64] Partitie verplaatsen
Topic gesloten
februari 2009
-
lorre851Hallo TWrzz,
Ik heb al eens een topic gestart over mijn probleempje met het installeren van XP x64. (dat topic is doodgelopen...)
Nu, ik denk de oplossing te hebben gevonden. Voor ik begin uit te leggen, zo ziet de schijfconfiguratie van de HDD waarop die XP moet komen eruit:
[i]Schijf 1:
[C] Recorded, 70GB (hier staan films en van die zooi op. Wil ik dus NIET formatteren)
[D] Nieuwe paritie, 10GB (hier moet XP op komen)[/i]
Nu, het probleem is dat de XP - partitie na de eerste partitie staat. En omdat de eerste partitie geformatteerd en geconfigureerd is door Vista, wil (kan) XP er zijn bootloader niet op zetten...
Dus, nu moet die D - partitie voor die C - partitie komen. Ik heb alleen geen programma waarmee je partities kan verplaatsen. (ik heb EASUS parition manager geprobeerd, maar dat lukte niet...)
Kan iemand helpen?
15 februari 2009 21:47 -
erwin_w[mod]Waarom dan een nieuw topic openen? Had gewoon een crew-lid ingelicht om je oudere topic omhoog te halen zodat je daar weer mee verder kon gaan. Is eigenlijk nu een dubbel- of crossposten en is niet toegestaan.
Topic Lock i.o.m. Lorre851 en is weer verplaatst naar dit topic[/mod]15 februari 2009 22:17