-
stimo
Best TW-ers
Ik krijg als ik VLC opstart een error genaamd: Systeem-DLL-bestand user32.dll is verplaats in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\SHEL32.DLL een adresberik in beslag nam dat was gereserveerd voor styseem-DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand voor een nieuwe verie.
Ik snap niks van die error kan iemand me me miss helpen om het te fixxen alvast bedankt.
17 februari 2009 15:56
-
leviathan
Een aantal DLL bestanden conflicteren met elkaar in je werkgeheugen (RAM) zit het soms erg vol? Heb je het al opnieuw geprobeerd nadat je je pc opnieuw hebt opgestart?
Anders zou er ook nog iets mis kunnen zijn met VLC zelf, probeer het te herinstalleren.
17 februari 2009 15:59
-
nickk
Microsoft hulp
Het kan ook helpen om bij SP3 te installeren (als je dit nog niet gedaan hebt, of opnieuw installeren). Zo wordt shel32.dll en andere systeembestanden opnieuw geregistreerd.
17 februari 2009 16:00
-
stimo
[quote=129458]
IK heb nu net SP3 verwijdert maar ik kan hm niet meer opnieuw installeren :S en nu?
ERROR genaamd: The cor stystem file (kernel used to start this computer is not a Microsoft Windows file The service pack will not be installed. For more information see Knowledge Base article Q327101 at
http://support.microsoft.com
17 februari 2009 17:38
-
nickk
Gebruik je toevallig een BootXP of LogonUI?
[quote]1. Klik op OK om het foutbericht te sluiten.
2. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ appwiz.cpl en klik op OK.
3. Klik op het programma waarmee de opstartafbeeldingen worden aangepast en klik op Verwijderen.
4. Start de computer opnieuw op en probeer het servicepack opnieuw te installeren. Ga naar stap 5 als het probleem blijft bestaan.
5. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer op het bureaublad en klik op Eigenschappen.
6. Open het tabblad Geavanceerd en klik op Instellingen onder Opstart- en herstelinstellingen.
7. Klik op Bewerken onder Systeem starten.
8. Open het bestand Boot.ini in Kladblok.
9. Zoek de schakeloptie /KERNEL= en verwijder deze.
10. Sla het bestand Boot.ini op en sluit het af.
11. Start de computer opnieuw op.
12. Probeer het servicepack voor Windows XP te installeren.[/quote]
17 februari 2009 18:46
-
stimo
Ja klopt ik heb nu SP3 opnieuw geinstalleert en het probleem is opgelost. Maar ik heb nu op deze site een hele slecht weergaven ik zie alles niet duidelijk veel wit enzo.. Is IE7 opnieuw installeren een goeie oplossing?
17 februari 2009 18:58
-
nickk
Lijkt mijn een goed idee, zorg als je IE7 verwijderd dat je wel IE6 krijgt, dit kan in sommige gevallen niet goed gaan (browser werkt niet goed). Zorg dus even dat je IE7 eerst download of FF/GC als alternatief hebt.
17 februari 2009 18:59
-
stimo
Het is gelukt. Bedankt voor je reacties Wesley
17 februari 2009 20:19
-
nickk
Graag gedaan, Stimo.
17 februari 2009 20:43