Rax, het word tijd!
Topic gesloten
februari 2009
-
miauwHallo Rax,
ik wil dit niet als preek laten overkomen maar wanneer komen die programmeurs er eigenlijk? Als ik eens kijk zijn er zoveel ideetjes voor tw dat je ze bijna niet meer kan uitvoeren omdat je het zo druk hebt. Bij het topic van mobiel tweakwindows zijden ze dat er programmeurs gingen komen, maar ik zou voor je eigen bestwil toch eens beginnen zoeken hoor! Wie vindt dat ook? (Of stelt zich mss kandidaat.)17 februari 2009 17:20 -
blingkingUhm, Ik vind het eigenlijk geen eens nodig dat er programmeurs komen. TW.nl is goed genoeg zo. Tevens waarom vindt jij dat ze moeten komen?
Moviel TW.nl.. wow, gebruik je eigen pc gewoon.
Natuurlijk kunnen er bugjes in de site zitten of zijn er goeie idee?n. Het is niet super belangrijk.
En misschien hebben ze nog geen goeie kandidaat gevonden.
Dus eigenlijk vind ik dit topic een beetje overdreven en geen leven hebben (sorry als het anders aankomt ).
Dit is geen plicht die Rax of de andere crewleden hebben. Dit doen ze vrijwillig voor ons. Je moet maar blij wezen dat ze het doen. Het is niet zomaar iets de site runnen. Orde handhaven.. etc. etc. etc..
Dus sorry maar whine ff niet zo veel
17 februari 2009 17:28 -
kyenteiDit is een bericht waar de normale leden los van staan en zich ook eigenlijk niet mee horen te bemoeien. Rax kan dat zelf heus wel goed timen en gekwalificeerde programmeurs vinden is niet makkelijk. Ik ben het totaal niet eens met het maken van dit topic en ik vind dan ook dat andere leden hier niet op moeten reageren.
Nogmaals, de staff van tweakwindows.nl kan dat zelf goed genoeg regelen. Plus dat deze site/template goed op z'n pootjes staat, dus het wordt helemaal nog geen tijd, dat is pas als er mankementen optreden en elementen van deze website gaan falen.17 februari 2009 17:28 -
erwin_wEigenlijk vind ik meer dat dit per PM had moeten gebeuren of nog beter middels het contactformulier.
Wanneer Rax het nodig vind zal hij wel een geschikte kandidaat gaan zoeken en vinden.
Het aanbieden van je diensten is niet nodig en totaal overbodig.
Omdat dit niet iets is om als topic te openen sluit ik deze toch maar, heb je vragen hierover neem dan, zoals ik al eerder schreef contact op via de genoemde methodes.
[mod]Topic Lock[/mod]17 februari 2009 17:29