Zou je het probleem nogmaals willen omschrijven. Gaat het nu over een project, weddenschap of wat? Wat zijn de fouten die zich voordoen en wat voor betrekking heeft dat in vredes naam met een virus? Ik vraag dit aan de TS-er dus mensen die hier net invallen of geen verstand van het onderwerp hebben, gelieve niet te reageren.
Edit: @ Zwemi123, hij geeft aan niet genoeg RAM geheugen, niet te weinig HDD geheugen.
18 februari 2009 18:01
enesg
[quote=129649]
ff serieus hoor, wat heeft opslagruimte met RAM te maken ?
zoals Zwemi123 zegt, is je hardeschijf niet vol ? of in ieder geval te partitie waar je het op probeert te instaleren ?
18 februari 2009 18:56
erwin_w
Wat je eens zou kunnen proberen is om je virtuele geheugen eens iets te verhogen.
Kijk hier maar eens wat de minimale en maximale waardes zijn om in te stellen.
Dit had ik laatst ook bij iemand met een soortgelijke foutmelding.
Niet geschoten is altijd mis.
18 februari 2009 19:32
kyentei
Er wordt toch duidelijk "Mijn RAM-drive (van 128mb) ge-uninstalled, en vanaf dat moment heb ik geen problemen meer gehad. Blijkbaar zorgde die voor een soort geheugenlek o.i.d." vermeld in de OP. Daarom vroeg ik eerder al wat nu het precieze probleem was, omdat alles door elkaar gaat. 128 mb opslagruimte leek mij namelijk bijzonder weinig ;)
18 februari 2009 19:44
erwin_w
nou, dan lijkt het mij beter om, zoals je al aangaf Kyentei, even te wachten met verdere berichten totdat de TS-er hier even wat info vermeld.
Eventueel voorzien van de info over het virtueel geheugen e.d.
Er heerst nogal wat verwarring hier.
18 februari 2009 19:47
timenting
Zo,
Bedankt voor alle berichten die gisteren zijn gekomen.
- Het gaat niet om een wedenschap hoor, dit heeft een tw gevraagd aan mij, maar is echt niet zo.
- Ik heb 256 MB ram, zoals ik in mijn OP vermeld.
- Het zodra ik een programma start, dat redelijk zwaar is krijg ik dus dit bericht.
- Ook mijn harde schijf C: is niet vol 160 GB, nog 30 GB vrij.
- Om verwarring te voorkomen, in mijn OP staat iets van 128 mb ram, Duidelijk vermeld dat het hier om gevonden informatie gaat van google.
Hopelijk is de verwarring er nu uit, misschien even goed lezen, maar ik verwijd jullie niks hoor.
- Maar ik ga straks eerst het virtueel geheugen proberen aan te passen.
19 februari 2009 08:19
kyentei
[quote=129668]
Dus toch je RAM, ik wist het wel. Je hebt onvoldoende werkgeheugen. Dit kan je, zoals eerder vermeld door mijzelf, voor 2 tientjes ongeveer upgraden naar bijna 1GB, voor 36 euro zit jij op 1GB RAM. (DDR) Ik ging er van uit dat het een redelijk oud systeem was, aangezien computers met 256 MB RAM nu eigenlijk niet meer verkocht worden.
19 februari 2009 11:43
timenting
Nee oke, maar aangezien hij maar 160 mb verbruikt bij het normale proces, zoals internet.
Leek het mij een beetje raar, maar ook ik heb nog niet eerder een windows xp, heel soepel op 256 mb ram zien lopen hoor.
Bedankt voor de reacties.
19 februari 2009 14:41
easyboarder
Hoe meer RAM je aan Windows geeft, hoe meer hij gebruikt. Hij wil altijd iets overhouden namelijk. Dus als hij 160 overhoudt wil dat niet zeggen dat hij niet meer gebruikt.als je er 1 GB in stopt zul je al snel zien dat hij 512 gebruikt.